środa, 8 maja 2013

Wiosennie...



Cześć! :)
Przepraszam,że tak długi nic tutaj nie pisałam :( To wszystko przez egzaminy. Na szczęście już po wszystkim! ;) Majówka minęła bardzo rodzinnie,spokojnie i leniwie - niestety pogoda nie dopisała. Dziękuję również za życzenia urodzinowe i kapitalne prezenty <3 Marzy mi się słoneczko i termometr wskazujący temperaturę powyżej 20 stopni  a tak w ogóle to chcę już W A K A C J E!
Dziś luźny a przede wszystkim przyjemny dzień w szkole :) Oby było więcej takich, a za chwilkę uciekam na majowe.
Do następnego ! :*

Im więcej myślę, tym bardziej nie wiem, o co mi chodzi.




Szczęśliwi ludzie to tacy, którzy po prostu złapali i potrafili wykorzystać szansę, która sobie obok nich przechodziła...


Kochaj mnie taką jaką jestem. Kochaj mnie codziennie. Kochaj mnie za to, że jestem inna. Kochaj mnie za moją szczerość, kaprysy, spontaniczność i wszystkie wady. Kochaj mnie nie tylko w spódniczce ale też w mojej ulubionej bluzie. Kochaj mnie tak jak ja kocham Ciebie .



 I mimo że się kłócimy, kocham Cię jak nikogo innego.




Bo miłość to świadomość, że jest się kimś najważniejszym. To życie z kimś, kto przytrzyma za rękę, gdy ziemia się zatrzęsie, a nie z kimś, kto sam co chwila będzie wywoływał trzęsienie ziemi . Miłość to siła, która nierozerwalnie łączy, spaja w jedno i nie pozwala wypowiadać słów, które tak bardzo ludzi dzielą. Bo miłość to niemożność wyobrażenia sobie życia bez tej osoby.




Jedyna rzecz, która jest naprawdę ważna, jedyna która naprawdę się liczy, to sprawić, by nasze życie miało jakiś sens.




Gdyby nie strach przed odrzuceniem, wszyscy żyliby teraz szczęśliwie z ukochaną osobą...




Cieszę się bo jest ktoś, przy kim mogę być sobą. Mogę opowiadać o moich marzeniach, pragnieniach i nadziejach, a także o zwariowanych pomysłach. Mogę płakać i śmiać się głośno. Mogę przetoczyć się przez pokój w szalonym tańcu. Mogę być szczęśliwa i nieszczęśliwa, pewna siebie i zupełnie z siebie nie zadowolona. Mogę być taka, jaka naprawdę jestem!




60 sekund smutku odbiera ci minutę szczęścia.




Cisza jest święta. Zbliża ludzi, gdyż tylko ci, którzy się dobrze ze sobą czują, mogą siedzieć w milczeniu.




Jestem z Tobą wszędzie jeśli tylko myślisz o mnie.


 Kiedy ktoś nie docenia Twojej obecności, pozwól mu poczuć, jak to jest bez Ciebie.


Wszystko, co można dostać za pieniądze, jest tanie.



Cisza jest święta. Zbliża ludzi, gdyż tylko ci, którzy się dobrze ze sobą czują, mogą siedzieć w milczeniu.



 Nawet nie wiesz, ile jest w Tobie siły. Nie wiesz, ile możesz znieść i ile jeszcze dla Ciebie przygotowano. Nigdy nie spotyka nas większe nieszczęście niż to, które możemy udźwignąć. Twoje życie jest na Twoją miarę. I nawet, gdy coś przygniata Cię do ziemi, pamiętaj, że od dna też można się odbić.


 Gdy nie ma innego wyjścia, w końcu zaczynasz dawać radę.



Ludzie zapomną co mówisz, co robisz, ale nigdy nie zapomną tego, jak się przy Tobie czuli.

Mam nadzieję, że post się Wam spodobał :)
Jeśli tak to napiszcie, które zdjęcie najbardziej?
:)

129 komentarzy:

  1. cudowne zdjecia :)
    ja też che już wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem nieobecność,ale teraz każdy to przechodzi.. xD
    Ooo, pisałaś egzaminy ? Szczęścia życzę . :D
    Nie potrafię wybrać najlepszego zdjęcia,tyle tu tego jest... wszystkie są dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytaty i zdjęcia, jak zawsze piękne, nie umiem wybrać najładniejszego. Jak Ci poszły testy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia:D Pogode mamy iście wakacyjną!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie pogoda w majówkę nie dopisała, ale dzisiaj już u mnie ponad 25st :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że podobał :) Mi najbardziej spodobało się zdjęcie z ta biedronką i cytat również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcia <3 biedronka :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia <3 ja nie potrafię wybrać. cudowne :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie jest piekne :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. robisz cudowne zdjęcia! ostatnie jest najlepsze moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. That means only the criminal element have better guns than the the best nursing schools police?
    Lora Covrett Jul 21, 2012, 8:28pm UTC Guns don't kill people, people kill people.

    Look into my web blog :: Nursingschoolsinnewyork.Us

    OdpowiedzUsuń
  12. There is no best nursing school problem that good old fashioned profit motive can't solve. Dec 1, 2012, 11:06am UTC Danny and Opti gather the lies they try to feed you.

    Review my weblog: mastersinnursing.us

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia...
    co do wakacji ja mam tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. This process usually starts with a nursing schools
    in new jersey wire mesh frame, the materials of which can be found in all forms
    of education. Sign inClark V nursing schools in new jersey Jul 20,
    2012, 7:54pm UTC Well Lora I'll get you a barf bag but that don't make any less
    true!

    Here is my blog nursingschoolsintexas.us

    OdpowiedzUsuń
  15. But nursing student scholarship progress has stalled. For serv Geographical Scholarship.



    My web blog - Topnursingprograms.Us

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajajaj! Jestem 700 obserwatorem :D
    Piękne zdjęcia robisz, jestem pełna podziwu!
    W wolnej chwili wpadnij do mnie - stawiam pierwsze kroki na blogu :))
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. mistrzowskie zdjęcia. <3
    http://dernirelarme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. też chcę wakacji ♥
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia zapraszam konkurs
    http://julliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cytat nr 2 sprawił, że się rozpłakałam! Prawda, prawda <3

    OdpowiedzUsuń
  21. So when looking for a quick solution to your erection hocd program may be tax
    deductable. Lose Weight Despite Having Metabolic SyndromeThough a metabolic problem will make Erection Hocd a priority in your life when you are already strength training.
    Now, he is too busy showering his love on two-wheelers.

    So when we agreed to speak to your doctor and do it right now, so you don't have to.

    my web-site :: Premature Ejaculation

    OdpowiedzUsuń
  22. Te piękne kwiaty z Twojego ogródka? A i świetnie fotografujesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. biedronka <3
    przepiękne zdjęcia! jakiego programu używasz do przeróbki zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej PhotoScape :)
      Serdecznie dziękuję!

      Usuń
  24. Świetny post ;) Fajne cytaty :D
    Obserwuję :) Liczę na rewanż :P
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny post !!! Świetne odprężające i eteryczne fotografie... rewelacja :))
    Dziękujemy za odwiedziny dodajemy Cię do obserwowanych..

    Pozdrawiamy z Trójmiasta :*

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne zdjęcia! muszę chyba częściej nosić ze sobą aparat :) nie wiem, które podoba mi się najbardziej, wszystkie mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  27. do wakacji mi daleko, ale zdjęcia są przepiękne :) nastrajają pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia, nie wiem które podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękne zdjęcia!:)
    aż tęskni się za latem:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie zdjęcia są piękne! Te złote myśli idealnie współgrają. Notka bardzo mi się spodobała :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie zdjęcia są na prawdę świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też już chce wakacje ;( niczym się nie martwić, tylko leżeć gdzieś na plaży albo jechać na jakąś wycieczkę, ale już niedługo ;) super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. beautiful pictures .... I love flowers!
    http://maisondemilla.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  35. piekne zdjecia! :)
    u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne zdjęcia! Mogę zapytać czym fotografujesz? Zdjęcie z przebiśniegami zauroczyło mnie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  37. oo egzaminy :D ciężko , ciężko XD śliczne tee zdjęcia !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia! I też już pragnę wakacji, ale jeszcze trochę, damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkie zdjęcia są świetne ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia piękne a cytaty jeszcze lepsze<3

    OdpowiedzUsuń
  41. 5cm remains of the tumor, which was a gift from his parents.
    The experience is entirely different in places like Andhra Pradesh Medical Colleges, which
    have no practical value for neonatal nurse jobs australia various connections
    to our heritage. You will be an added advantage.
    Another cost saving area has been cuts to certain databases after it was
    opened and Dzaleka was declared full. Trafford Healthcare NHS Trust after it decided to cut beds at her local
    hospital without consulting the community. Draft and submit in compatible neonatal nurse jobs australia
    Word by 21 September 2012.

    Feel free to visit my homepage: neonatal nurse information education

    OdpowiedzUsuń
  42. nie mogę oderwać oczu od tych zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Great blog!!!

    May be we can follow each other..

    beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Great blog!!!

    May be we can follow each other..

    beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  45. teraz tylko zostało czekac na wakacje!:)
    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia ! ;)
    Pierwsze wymiata ! *o*

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne zdjęcia :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękne zdjęcia aż się rozmarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  49. mi najbardziej spodobało się zdjęcie biedronki na gałązce z różowymi rozwijającymi się pąkami kwiatów,cudo :) oczywiście wszystkie zdjęcia są klimatyczne i aż chce się żyć, ale chyba to najbardziej do mnie"trafiło" :)

    zapraszam również do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia ki cytaty:)


    Jeśli znajdziesz chwilkę czasu, zapraszam także do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiekne zdjecia :) chcialam wybrac to, ktore mi sie najbardziej podoba ale nie moglam sie zdecydowac, haha. sa bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia.
    Bo kwiaty są najbardziej fotogieniczne !

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwsze zdjęcie jest najlepsze, ale wszystkie są śliczne <333

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkie zdjęcia są nieziemsko piękne *.*

    best-frieend.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  55. jeju, robisz świetne zdjęcia! myślałaś może o jakiś zajęciach czy coś by to rozwijać, bo jesteś naprawdę zdolna! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Szczerze mówiąc nie myślałam o tym :)

      Usuń
  56. Piękne zdjęcia! świetny blog ;)
    http://agnesstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkie zdjęcia są bardzo magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne zdjęcia! ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. i przyszły wakacje :) świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Zakochałam się *.*
    Świetnie prowadzony.. i sam pomysł
    Obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. swietne zdjęcia ;) jaki obiektyw ;)?

    zapraszam do siebie !:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkie zdjęcia są tak piękne,że nie da się wybrać najładniejszego!;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń
  64. nie umiem sie zdecydowac, kazde zdjecie piekne + dodatkowo te opisy :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  65. wow These Pictures are amazign your are gifted with a great Talent <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  66. ale robisz boskie zdjęcia !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ooo.. robisz cudne zdjęcia. :) Obserwuje. :)

    aneczka-anneczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. jejku zakochałam się , zdjęcia są cudowne *o*

    OdpowiedzUsuń
  69. przepiękne zdjęcia i kolory :) mam nadzieję, że egzaminy poszły dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne zdjęcia- po prostu cuda! i ciekawe myśli wybrałaś:)

    P.S. w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥