środa, 24 lipca 2013

Bransoletki

Hej! :)
Mam dziś dla Was  post dotyczący uroczej biżuterii, a dokładniej mówiąc bransoletek pochodzących ze sklepu Edibazzar Biżuteria ta naprawdę mnie zauroczyła ma w sobie coś wyjątkowego - oceńcie same:

Perełkowa bransoletka.
 Odkąd pamiętam uwielbiam perłową biżuterię, dlatego też zdecydowałam się na ten zakup.
Bransoletka składa się łącznie z sześciu bransoletek w kolorze białym i złotym. Dodatkowo bransoletki mają charmsy, zawieszki - najbardziej spodobała mi się zawieszka z wieżą Eiffla <3 Dużą zaletą bransoletek jest uniwersalny rozmiar oraz bardzo dobre wykonanie :)





Srebrna bransoletka z napisem LOVE.
 Bransoletka jest delikatna, skromna wręcz uniwersalna wykonana z metalu biżuteryjnego w stylu retro. Świetnie komponuje się z wieloma ubraniami!  :)



Neonowa bransoletka z krzyżem.
 Perłowa bransoletka w modnym neonowym kolorze w rozmiarze uniwersalnym, ponieważ posiada gumkę wykonana z materiału biżuteryjnego:)



Jak Wam się podobają? Która najbardziej? :)
Chętnie poczytam :*

103 komentarze:

  1. wszystkie są cudowne!
    mogę zapytać, jak nazywa się piosenka z Twojego bloga? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. och , ale cudowne te rzeczy są . <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są przepiękne, uwielbiam takie delikatne bransoletki ; )
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bransoletki! piękna bardzo stylowa i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne i wszystkie chętnie bym przygarnęła. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. statnia najpiekniejsza, kocham neony :)Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne bransoletki i śwetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne bransoletki!!!!cudoooo ♥♥♥ całusy ♥♥♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza i trzecia są cudowne, ale pierwsza najbardziej ! <3
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne;) szczególnie te pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są śliczne ! <3
    obserwuję, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne te bransoletki! pierwsza podoba mi się najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tej ostatniej! <3 Śliczny wygląd bloga :) Obserwuję i zapraszam do siebie: http://igadudekfotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta z Wieżą podoba mi się najbardziej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. te dwie pierwsze bransoletki są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest 1 <333
    zapraszam http://paulinkq-my-life.blogspot.com/
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. tez uwielbiam perłową biżuterię :) wieża genialna... :)

    zapraszam do mnie na rozdanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się druga ♥
    Jakoś nie przepadam za motywami wieży Eiffela ani krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie umiem wybrać między 1 a 2 ;p obie cudne, ale chyba jednak 1 wygrywa- zawsze miałam słabość do perełek ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza i ostatnia najlepsze! :) Uwielbiam połączenie neonu i złota :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi miło. A Ciebie doskonale pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie wszystkie są cudowne :* piękne są. można się zakochać :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne, wszystkie mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych bransoletkach! :) Siedzę na twoim blogu już z 30 minut i słucham sobie nutki która leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza bransoletka najlepsza *__*
    Śliczny desing bloga <3

    Zapraszam do mnie --> martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jejku naprawdę świetny blog hehe ;)
    + zapraszam do mnie, obserwujemy ? wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. też kiedyś uwielbiałam perełkowe ! Dalej mi się podobają i to przeogromnie, ale jakoś odnoszę wrażenie, że zwyczajnie do mnie nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog ! : )
    Bardzo ciekawie piszesz.
    Jeżeli masz chwilkę to zapraszam :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie mi się mega podobają! chyba mamy podobny gust :) ale najlepsza chyba jest pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsze dwie śliczne <3, nie przepadam za motywem krzyży na ubraniach i biżuteri :(

    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! :) zakochałam się w tej pierwszej :) po prostu prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  32. komplet 1 bransoletek <3
    obserwujemy ?
    zapraszam do mnie : http://stylerefoulee.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  33. lubie bransoletki ale ostatnio mi sie psuja zapiecia:P

    OdpowiedzUsuń
  34. Dwie pierwsze są boskie !!! :)

    Aż zachciałam takie mieć!!! :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pościk ! ;)) <3
    zapraszam do siebie
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zielona branzoletka.
    Obserwuję bo miło mi sie czyta .
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ta biżuteria jest cudowna ! najbardziej podoba mi się wieża eiffla <3 yay ! super <3
    dodaję do obserwowanych.
    piękne zdjęcia! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o bransoletki, ale wszystkie 3 podbiły moje serce *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne te bransoletki, z chęcią przygarnęłabym tą z napisem love ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystkei sliczne, ale ta zielona neonowa moim zdaniem najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć.
    Zapraszam Cię na nowego bloga oceniającego - http://tajemnicza-ocena.blogspot.com/
    Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie mi się bardzo podobają ! : )
    Ale najładniejsza ta pierwsza *.*

    Pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog :)
    Obsrwuję i zapraszam do mnie :)

    http://wikson-wikson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Great post, your blog is truly amazing! It's the last chance to join my summer give away party, I really hope you will join <3 Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystkie są świetne <3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne bransoletki ,
    najbardziej ta 2 mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwsza z zawieszką wieży Eiffela ;)
    Dziękujemy za odwiedziny, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  48. wszystkie są nadzwyczajne! Ale 1 niewątpliwie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystkie, ale chyba ta pierwsza naj :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne zdjęcia, szczególnie kiedy bransoletki prezentowane są na dłoni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne są !!! <3
    mam pytanie, w jakim programie przerabiasz zdjecia ? :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥