wtorek, 2 lipca 2013

Co u mnie? / Małe podsumowanie

Cześć , ale się za Wami stęskniłam. 
Na prawdę bardzo brakowało mi tego blogowego życia. Nareszcie już jestem z Wami i strasznie się z tego cieszę! <333 Przechodząc do tematu notki "Co u mnie?" Dlaczego tak długo mnie nie było? Otóż już się tłumaczę :) Na początku były powtórki do egzaminów, które  w rezultacie dały całkiem dobry wynik szczególnie z humana. Następnie egzamin do bierzmowania, wbrew pozorom nauka 200 pytań to nie taka łatwa sprawa. Ale udało się i poszło zupełnie bezproblemowo! :) Następnie postanowiłam bardziej przyłożyć się do nauki na sprawdziany, kartkówki i odpytywania. Uważam, że z tym zadanie poradziłam sobie równie dobrze, jak z poprzednimi z czego oczywiście bardzo się cieszę! <3 Bo kto, nie cieszyłby się z czerwonego paska (na świadectwie) :D  średniej 5:18 czy dobrze zdanych egzaminów?  Po za tym udało mi się zająć 1 miejsce w Międzyszkolnym Konkursie Fotograficznym "PIĘKNO NATURY" <3 Zakończenie roku uświadomiło mi, że bardzo aktywnie wkręciłam się w życie szkoły. Należałam do chóru szkolnego, byłam redaktorką szkolnej gazetki, aktywnie starałam się czytać książki, dzielnie zmagałam się z językiem angielskim poprzez tłumaczenie różnych tekstów, działalność w bibliotece wbrew pozorom również sprawiała mi wiele przyjemności! :) Nie chciałam się do tego przyznać, ale będzie mi tego bardzo brakowało :C Podobnie jak mojej klasy NAJLEPSZEJ 3C  Zdecydowanie brakować mi będzie tych dowcipów na lekcji, które nawet w pochmurny poniedziałek poprawiały mi humor, wspólnych przerw, rozmów mogłabym tak wymieniać bez końca - WSZYSTKIEGO BĘDZIE MI BRAKOWAĆ :( Tak, wiem nie po raz pierwszy jakiś etap w moim życiu się kończy, ale nikt chyba nie lubi pożegnań. Przykro mi, że  koniec Gimbazy nastąpił tak szybko :( 
A Wy jak zakończyliście rok szkolny?  Czy dla Was też zakończył się pewien etap szkolny? Co u Was słychać   
Piszcie :)

Niebawem pojawi się haul zakupowy :)





Najlepsza III C <3




 3,4 i 5- to moje prace 


Macie moją mordkę na koniec :)

EDIT: Dostałam się do tej szkoły, do której chciałam. Spełnienie marzeń! 

94 komentarze:

  1. gratuluję świadectwa i wszystkich dyplomów !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i życzę udanych wakacji, obyś wypoczęła! :)
    obserwuję, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję!:)
    obyś w średniej szkole równie dobrze się uczyła:)
    ja też bede tesknic za moja klasą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę , że same sukcesy! Zycze wiec powodzenia w odpoczywaniu na wakacje. Nalezy ci sie! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładna ta mordka jak napisałaś :D

    Zapraszam do mnie, napisz coś - będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję paska na świadectwie!;)

    urocze fotki ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Tyle dyplomów i bardzo dobre świadectwo- widać ile pracy włożyłaś w naukę :) Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też pamiętam jak żegnałam się z gimbazą to płakałam, ale teraz czas na nowy rozdział w życiu :) gratulacje za dyplomy i 1 miejsce w konkursie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! Rozstania są trudne, ale prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gartuluję dyplomów i świadectwa z paskiem ^^ Też nie lubie pożegnań :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dobrze, że ja z moją klasą mogę spędzić jeszcze rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje świadectwa z paskiem i innych wyróżnień :) I zajęcia I miejsca w konkursie fotograficznym!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja przeżywałam to w zeszłym roku, uwierz mi czasy liceum/technikum to zupełnie inna bajka, lepsze czasy, lepsi znajomy, przypały, przerwy , nauczyciele , jest świetnie ! :) gdzie się wybierasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam czytałam Twoją notkę :) Jej, to super bardzo mnie pocieszyłaś! :)
      Do liceum ^^

      Usuń
  14. Gratuluję tych dyplomów i świadectwa z paskiem ;) Ja również zakończyłam 3 klasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULACJE :) Bardzo ładnie piszesz, dlatego nie znikaj już na tak długo a pisz tu grzecznie notki :)) Udanych wakacji :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście twoje prace są śliczne, mogłabyś je nam pokazać bliżej ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje prace były wcześniej publikowane na blogu znajdziesz je tutaj: http://mojawizjaswiata.blogspot.com/2012/10/mix-photos.html

      Usuń
  17. wow, jeszcze świadectwo z paseczkiem :)
    ja niestety nie mogłam osobiście odebrać świadectwa, a również koniec gimbazy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też chodziłam do C :) gratuluję sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję dyplomów, bardzo fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pseczek <3 Świetna średnia, gratki .
    Takie smutne są te pożegnania,
    jak odejście z gimnazjum.
    Bardzo ciekawie się zaangażowałaś w ten rok szkolny ;*

    Skom? http://wikusia27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje czerwonego paska! :) udanych wakacji :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny blog <3
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. woow ile dyplomów no i ten pasek. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje zajęcia I miejsca i dostania się do wybranej szkoły;)
    Piękne zdjęcia!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Si šikovná Anita, gratulujem ti :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję spełnienia marzeń i wspaniałych osiagnięć! nic dziwnego, że z takimi wynikami się dostałaś, tam gdzie chciałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje osiągnięć , oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też sie dostaąłm do tej szkoły, do której chciałam + gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje takich wyróżnień! Gratuluję też tej szkoły i życzę powodzenia ! Świetnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje tylu osiągnieć,czerwonego paska i dostanie się do wymarzonej szkoły =)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! Ja podobnie jak ty też skończyłam właśnie gimbaze ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje ! Na szczęście ja też dostałam się do mojej wymarzonej szkoły ; )
    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuje bardzo za komentarz!
    Gratuluje paska i dostania się do szkoły :D
    Mi też udało się dostać do tej wymarzonej - cudowne uczucie :3
    Pozdrawiam i obserwuje xx!

    OdpowiedzUsuń
  34. Woooow! Gratuluję!:>
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję i boskie pracę! A po za tym to jesteś śliczna! :))

    Może obserwujemy?
    Wpadaj ;) dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję dostania się do wybranej szkoły! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. musze ci powiedziec ,że nie tylko Twooja 3 c była świetna ale tez i moja i szkoda mi było się z nimi żegnać :/ Oczywiście nie obeszło się bez płaczu . U mnie kończy sie ten etap , ale z wielką wiarą , że zacznie się coś nowego i równie pieknego jak lata spędzone w gimnazjum :p pozdrawiam
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejjjkuu *.*
    Ależ Ci zazdroszczę ! tyle dyplomów i do tego świadectwo z paskiem ! : O
    GRATULACJE !!! : )
    + Obserwuję i liczę na to samo ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. zakończył się ostatnio powiedzmy bezstresowy rok - czas na maturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Woow tylko pogratulować !
    Mam nadzieje,że mi w przyszłym roku również uda się osiągnąć takie wyniki w nauce.
    Zapraszam do mnie :
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. I kindly invite u to join Persun giveaway! And win summer clothes or 100$ gift card! Just 3 simple rules! Here is the link http://mooreann.blogspot.com/2013/07/give-them-away.html
    All the best

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja za swoją klasą nie będę tęsknić, a też skończyłam gimnazjum w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję :))
    Dokładnie , rozstania są trudne, ale prawdziwa przyjaźń to przetrwa :)))

    Zapraszam do mnie, nowy post :)) http://liltaddie.blogspot.com/2013/07/60713.html

    OdpowiedzUsuń
  45. gratulacje dostania się do wymarzonej szkoły :*!

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz świetnego bloga, sama robiłaś?:) Pomogłabyś mi troszkę z moim?:) W dodatku mega kujon z Ciebie, tyle dyplomów i takie świadectwo, szczere gratulacje i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wygląd bloga odsyłam do posta: http://mojawizjaswiata.blogspot.com/2013/01/nowy-wyglad-bloga.html
      W razie jakichkolwiek pytań pisz na maila: mojawizjaswiata@wp.pl

      Mówiąc szczerze to z kujonem mam raczej mało wspólnego ;DD

      Usuń
  47. Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)
    Follow back? :)
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję tak dobrych wyników! Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. też dostałam się tam gdzie chciałam :) Hahahah i wynik też z humana dobry ;p ja właściwie to zwaliłam tylko matmę i hirę, ale jestem dumna z moich 96% z przyrodniczych ;)
    zapraszam na konkurs!
    http://strange-of-unreal.blogspot.com/2013/06/26-konkurs-nic.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Też chodziłam do klasy 'c'. Ile dyplomów :O Wow, gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. No, to gratulacje i dalszych sukcesow! :)
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  52. W podstawówce miałam klasę c :) Obecnie wychowuję córkę i spełniam się w roli żony, szkołę skończyłam w zeszłym roku.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluję tylu dyplomów, paska i dostania się tam, gdzie chciałaś! :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję bardzo za informacje, strasznie mi się podoba! :) Dzieki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  55. ile dyplomow! gratulacje :)

    a gdzie sie dostalas?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Liceum Ogólnokształcącego na profil humanistyczno - językowy :)

      Usuń
  56. Gratuluje :) sukcesów i więcej takich życzę

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję tylu dyplomów i dostania się do wymarzonej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  58. gratuluje Ci baaardzo takich wyników:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję dyplomów i świadectwa :D
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna z ciebie dziewczyna i masz piękne imię <3.
    Gratuluję świadectwa <3.

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratulacje! Masz racje, możesz cieszyć się z takiej wspaniałej średniej!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz się czym pochwalić! Tylko pogratulować tak wielu dyplomów :)
    Będę tu częściej zaglądać, tylko pisz :>

    OdpowiedzUsuń
  63. no to gtratuluję i życzę dalszych sukcesów ;) ja też wyjechałam na pasek ;p
    obserwuję , loveandvanillascent xoxo

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥