poniedziałek, 15 lipca 2013

Konkurs z Edibazzar.pl

Cześć Kochane! :)
Mam dziś dla Was bardzo miłą wiadomość otóż: 
wraz ze sklepem Edibazzar przygotowaliśmy  konkurs. 
Nagrody są na prawdę świetne! 
Zobaczcie same:


NAGRODY

Wygrać możecie 3 rzeczy  (przedmioty wygrywa jedna osoba) są to:
1. Zegarek Geneva jelly watch - w dowolnym kolorze
CZAS TRWANIA
Od 15 lipca do 05.08. 2013 roku.
Wyniki zostaną ogłoszone 6 sierpnia

ZASADY

Zasady nie są skomplikowane i jest ich niewiele :) 
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest spełnienie wszystkich poniższych warunków. Co trzeba zrobić 

1. Polubić  Edibazzar na facebooku - klik
2. Zarejestrować się w internetowym sklepie - klik
lub dodać swój adres mailowy do newsletter

3. Być publicznym obserwatorem mojego bloga

4. Wstawić baner konkursowy na swojego bloga


W komentarzu napisz

1.Polubiłem/am jako (Imię i 1 litera nazwiska)
2.Obserwuję jako (nick)
3.Adres e mail 
Zachęcam do zgłaszania się powodzenia! :)

Edit: Wpisujcie w komentarzu tylko swoje zgłoszenia! :)

32 komentarze:

  1. 1.Polubiłem/am jako: Angelika Andzia
    2.Obserwuję jako: Angelika Siudem
    3.Adres e mail : angelika284@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Polubiłem/am jako: Angelika Andzia
    2.Obserwuję jako: Angelika Siudem
    3.Adres e mail: angelika284@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie zgłaszam bo nie mam szans,ale powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie biorę udziału ale życzę innym powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Polubiłem/am jako Iwona N.
    2.Obserwuję jako Iwona
    3.Adres e mail : iffonka11@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Polubiłam jako: Paulina Grzybowska
    2.Obserwuje jako: Paulinkq
    3.Adres e mail: grzyweczka1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Polubiłem/am jako Sylwia Z.
    2.Obserwuję jako Nieznajoma Dziewczyna
    3.Adres e mail : dziewczynanieznajoma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Polubiłem/am jako Marzena W.
    2.Obserwuję jako Marzena
    3.Adres e mail marzena.wiszniewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Wiktoria.B
    2. Wiśka ♥
    3. wikusia231@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za info, chętnie bym wzięła udział,ale nie mam konta na fb ;D ta, wiem szok ;p może coś wykombinuję, bo mi zależy. cudne nagrody ;)

    http://blondynka-przedstawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria :)
    Fajny pomysł na konkurs !

    Powodzenia życzę wszystkim !

    Pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. polubiłam jako: Ewa W.
    obserwuję jako: Plotkara
    pustka_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohh kochana dziękuję za odwiedziny naszego bloga :) Nie wezmę udziału w konkursie bo padam ;) Może konkurs na mnie poczeka hihi :))

    Buziaki i powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. polubiłam jako: Emilia L
    obserwuję jako: holy shit.
    e-mail: lasemfistaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  15. 1.Polubiłam jako Magdalena Cz
    2.Obserwuję jako Madzia Cz
    3.Adres e mail czmadzia7@gmail.com
    http://madziaaa3.blogspot.com/2013/07/konkurs_21.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Polubiłam : Luiza Woźniak
    obserwuję : Luiza Woźniak
    e-mail. luiza.wozniakk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Polubiłam jako: Karolina P
    2. Karolina
    3. Adres e-mail: karolina_piotrowicz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Polubiłam jako : Julia K
    2.Julia K
    3. adres e-mail : julcia20013@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Polubiłam jako Malwina K.
    2. Obserwuję jako Malwina
    3. e-mail: kosmetykirecenzjezakupy@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Polubiłam jako: Marta K
    2. Obserwuję jako: mandaryna89
    3. e-mail: mandaryna89@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Polubiłam na Fb jako Anna W
    2.Obserwuje jako Megi
    3.e-mail : fresalina@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. lubię jako : Maja B.
    2. obserwuję jako Biżulanka
    3. email: bmaja@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥