środa, 10 lipca 2013

Nowości kosmetyczne.

Hey! :)
Wakacje w pełni, pogoda dopisuje. Wczoraj zawitałam do Ślesina pozostanę w tym magicznym miejscu jeszcze przez kilka dni. Jak na razie pogoda jest cudowna! <3

Przechodząc do tematu notki...
 przygotowałam dziś dla Was haul kosmetyczny z ostatnich tygodni.
 Dotyczy on głównie pielęgnacji choć nie tylko. 
 Zapraszam do czytania ;)


Lakiery do paznokci - Essie


Wiele dobrego słyszałam o lakierach tej firmy. Postanowiłam więc przekonać się o ich zaletach na własnej skórze (a w szczególności paznokciach ;D) Na pierwszy rzut oka moją uwagę zwróciły przepiękne letnie kolory. Jeden neonowy - Status Symbol a drugi w stonowanym pastelowym różu - Sugar Daddy. Oba te lakiery "nakładają się" z niezwykłą łatwością oraz długo utrzymują się na paznokciach. Lakiery Essie zdecydowanie podbiły moje serce <3



 Olejek do skórek i paznokci Smooth Trick - Essie 



Olejek ten ma za zadanie odżywić, nawilżyć skórki oraz podstawę paznokcia. Zadanie to całkowicie spełnia. Do tej pory jest to najlepszy produkt do skórek jaki miałam! :)


Krem nawilżający zwalczający niedoskonałości skóry  Vichy Normaderm



Z sympatią powracam do tego produktu. Poprzednio sprawdził się idealnie, tak więc mam nadzieję, że i teraz mnie nie zawiedzie.

Morelowy scrub - St. Ives


Scrub ten delikatnie złuszcza, usuwa matowe, martwe komórki skóry, dzięki czemu mogę cieszyć się promienną i zdrową skórą.


Woda termalna - Uriage

 

Według mnie strzał w dziesiątkę za niewielkie pieniądze. U mnie sprawdza się jako produkt do codziennej pielęgnacji Jak działa? Łagodzi, regeneruje, tworzy warstwę ochronną jak również nawilża. Nadaje się nawet do skóry szczególnie wrażliwej.

Żel głęboko oczyszczający - Vichy Normaderm


Żel ten spełnia bardzo dobrze wszystkie swoje zadania, czyli? Oczyszcza skórę, reguluje wydzielanie się sebum oraz odblokowuje pory.


Effaclar Duo - La Roche -  Posay 


Cudo dla dziewczyn, które maja  niewielkie zmiany trądzikowe! Eliminuje zapalne zmiany trądzikowe (krostki, grudki) i zaskórniki a także odblokowuje zatkane pory.

Czy któraś z Was używała, któregoś z tych kosmetyków? Jak się sprawdził?
Piszcie :)

Przesyłam słoneczne pozdrowienia! :)




97 komentarzy:

  1. lakiery mają ładny kolor, chociaż wolę odcienie niebieskiego no i kocham miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOsmetyki, hmm chyba kazda kobieta to lubi :)) A ostatnie zdjecie poprostu cudoooo!!!!
    Zapraszam
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kolorki lakierów ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolor lakierów *.*
    jeśli masz ochote to zapraszam na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ten płyn do buzi wysuszał cere :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałaś zmiany trądzikowe i właśnie w tym celu go używałaś - to wysuszona cera jest prawidłowym działaniem :)

      Usuń
  6. ile dałaś za obydwa kosmetyki z Vichy?? drogie były? kusi mnie bardzo żeby coś kupić właśnie z Vichy..xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za obydwa produkty zapłaciłam około 60 zł :)

      Usuń
  7. Effaclar Duo kilka razy używałam, ale osobiście nie jest to mój ulubieniec :)) Testowałam lepsze kremy np. Lierac.. Żel Vichy również miałam jest niezły :))) A chrapkę mam na ten specyfik do skórek :)))

    Dodaję do obserwowanych :)
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory lakierów :)) kosmetyków nigdy dośc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne lakiery ;)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie używałam nic z tych rzeczy . :)
    cudowne ostatnie zdjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile zapłaciłaś za tą wodę termalną? :>
    lakiery piękne <3 ale jakoś wciąż mi szkoda pieniedzy na nie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 zł z przesyłką :)
      Mnie też na początku odstraszała cena, ale jak zakupiłam jeden to okazało się, że koszt jest adekwatny do jakości ^^
      Zauważyłam również promocję tych lakierów na stronie kosmetykizameryki.pl - więc można się skusić ^^

      Usuń
  12. Super kosmetyki! Blog super! Na pewni będę czytać. Jak coś to wpadnij do mnie ;* http://loveallpeopleee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolorki lakierów ♥
    Obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zainwestować w ten olejek, bo podczas lata moje paznokcie zawsze wyglądają po prostu źle..

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor lakieru jest cudowny!! nie miałam żanego z produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się,że zostawiłąś mi komentarz, bo dzięki temu weszłam tu i bardzo mi się spodobało, bije takie ciepełko:) czyżbyś miała naturę romantyczki?
    oczywiście dodaję do ulubionych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cuda :) Effaclar Duo mam i lubię, zastanawiam się nad kupnem tej wody termalnej oraz peelingu z St.Ives. Szkoda, że nie mam do niego dostępu w stacjonarnych sklepach..

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite kolory sobie wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  19. z chęcią przetestowałabym wodę termalną, a lakiery Essie przecudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podobają mi się lakiery Essie ;)
    + obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeej jakie cudne kolory lakierów! :) I piękne widoki u mnie deszcz deszcz i jeszcze raz deszcz :< Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Woda termalna na lato byłaby dla mnie idealna, muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tę wodę termalną-czeka własnie spakowana na wyjazd :)
    A krem Normaderm mnie wysuszył :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnie zdjęcie zapiera dech w piersi ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne kosmetyki , lakierek do paznokci bardzo ładny :)
    +obserwuję twój blog i liczę na mały rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię tego lata neonowe róże na pazurkach dlatego Essie bardzo trafia w mój gust :))

    OdpowiedzUsuń
  27. ja używałam ten ostatni krem i dla mnie jest beznadziejny nie pomaga przynajmniej mi

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne nowości,lakier ma świetny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O lal sporo tego... Ja uzywalam kiedys kremu VICHY ale jakos nie przypadl mi do gustu bo po nalozeniu na twarz bylo go tak jakby za duzo i sie rolowal...

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolor paznokci <33
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oba lakiery jak najbardziej mi się podobają, śliczne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe zakupy, az miło obejrzeć :-)
    Wode Uriage chcę sobie koniecznie kupić, jak tylko ją zobaczę.
    Essiaków mam sporo, też je uwielbiam. Mam nawet ten wam kolor Sugar Daddy, który aktualnie gości na moich pazurkach :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. nia miałam nic z tych rzeczy, ale zakupy mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja właśnie poszukuję tej wody termalnej ;) I w końcu muszę się skusić na ten żel z Vichy, ale jak już zużyję wszystkie zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nic nie miałam ale o kilku już czytałam dużo dobrego szczególnie z LP :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne kosmetyki :)

    i śliczne kolory lakierów

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam kosmetyki VICHY ;) a Essie z chęcią bym Ci zabrała ;0

    OdpowiedzUsuń
  38. lakiery są świetne :-) bardzo interesujący zestaw kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  39. esiaki kocham i ja , a kremik normaderm na noc stosuję od jakiegoś czasu - i u mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialne nowości :) Śliczne są te lakiery Essie ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne Essiaki *.*
    a w którym Ślesinie jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. w wode termalną muszę się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Koniecznie muszę spróbować tej wody termalnej z Uriage ! Słyszałam o niej bardzo dużo pochlebnych opinii ; )
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie używałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne lakiery!
    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. lakiery do paznokci mają śliczne kolory *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. Też chciałam sobie zakupić lakiery eesie, powiedz mi czy dobrze się trzymają :)?

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzymają się ponad tydzień więc myślę, że całkiem dobrze :)

      Usuń
  48. pierwszy raz widzę te kosmetyki więc chętnie poznam Twoją opinie jak je wypróbujesz

    OdpowiedzUsuń
  49. lubie kosmetyki z vichy, u mnie konkurs z sheinside.com zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki cudowny widoczek :) Uwielbiam lato <3

    OdpowiedzUsuń
  51. tyle o essiakach slyszalam, a nie mam ani jednego... argh :D

    OdpowiedzUsuń
  52. sama używam większości z tych kosmetyków i jestem z nich bardzo zadowolona ;)
    jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie, byłabym wdzięczna za komentarz i lajka na fc; tymczasem może wzajemna obserwacja? ;)

    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne kolory tych lakierów :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥