sobota, 20 lipca 2013

Wakacyjnie.

Cześć Kochani! :)
Piszę do Was nadal ze słonecznego Ślesina, niestety mój pobyt tutaj powoli dobiega końca :(
Było naprawdę świetnie, dziękuję moim znajomym za miło spędzony czas <3  
Przechodząc do tematu notki: mam dziś dla Was letni look :) Dla mnie jest on przede wszystkim wygodny. Białe lniane szorty w połączeniu ze sweterkiem w letnich odcieniach i granatowymi balerinami dały moim zdaniem całkiem fajny look :) Z resztą oceńcie same:



Szczęśliwi ludzie to tacy, którzy po prostu złapali i potrafili wykorzystać szansę, która sobie obok nich przechodziła







Kochać to znaczy mieć tę wytrzymałość, która pozwala przechodzić przez te wszystkie stany, od cierpienia do radości, z tą samą intensywnością.
 



Wiem, że czasami bywa źle, ale zapamiętaj jedno – po każdej ciemnej nocy przychodzi jasny dzień. Więc nieważne, jak jest, wypnij klatę, trzymaj głowę w górze i poradź sobie z tym.




     Nigdy nie wmawiaj sobie ze nie dasz rady . Wiara w siebie to postawa sukcesu.

 


Boimy się kochać. Boimy się momentu, gdy zacznie nam zależeć, gdy jedno słowo, jeden moment, jeden gest będzie mógł nas zniszczyć.




Prawdziwa przyjaźń to, taka ,która jest najważniejsza i niezbędna.




Miłość jest jak wiatr, nie widzisz jej, ale ją poczujesz.





-Zrobiłbym dla Ciebie wszystko. 
-Nie trzeba wszystko. 
-Tylko co? 
-Tylko mnie kochaj.





I need love The kind that makes you wanna live The kind that makes you wanna breathe.The kind that makes you feel too much And I need you To help me find a better way And I guess you never thought you'd hear me say





Lubię patrzeć na Ciebie jak nieudolnie próbujesz zamaskować fakt,
 że przed sekundą tak intensywnie się we mnie wpatrywałeś.





On? Po prostu uczynił mnie piękniejszą. I wiesz, że nie chodzi mi o wygląd. Inni, którzy zabiegali o moje względy chcieli od razu odkryć wszystkie karty. Poukładać puzzle i prosić o rękę. On tego nie robi. Zadaje pytania, których nikt inny nigdy mi nie zadał. Jego w istocie interesuje to co myślę, mówię, robię, dokąd idę. Kiedy czytam książkę, on chce wiedzieć co czuję po pierwszym rozdziale. Co mi się nie podobało? Co bym zmieniła? Kiedy płaczę nie próbuje mnie rozśmieszyć. Po prostu jest. Tak samo, gdy jestem smutna. Robi mi herbatę, siada naprzeciw mnie po turecku i wpatruję się we mnie tymi swoimi piwnymi oczami. Polubiłam jego obecność. Stał się częścią tego mojego chaosu w którym żyję.



Mówią, że kiedy rodzi się człowiek- z nieba spada dusza i rozpada się na dwie części... Pierwsza część trafia do kobiety, a druga do mężczyzny.. Sens życia polega na odnalezieniu tej drugiej połowy... Połowy swojej własnej duszy. Połowy siebie..



'Nie szukaj ideału. Bo ideałów nie ma. Znajdź kogoś, kto zdenerwuje Cie jak nikt inny. Kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Przy kim nie będziesz chciała udawać nic.'





Przed nami tyle wspaniałych, wspólnych chwil do przeżycia...


Co mam na sobie?

Sweterek - H&M
Spodenki- C&A
Fioletowa bransoletka- Lafie
Bransoletka z charmsami - H&M
Baleriny - H&M

*Na potrzeby zdjęć zakładam kolorowe ubrania


Pozdrawiam serdecznie! :)

111 komentarzy:

  1. ale ty masz delikatną urodę, śliczna jesteś ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. super bluzeczka!<3 fajny, letni look:)

    zapraszam na fb: https://www.facebook.com/CleoInStyle?ref=hl

    :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :) Podoba mi się Twój sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz , śliczna masz bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylówka <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam tak, że nie chce się od kogoś uzależniać, przeraża mnie to. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wakacyjnie się zrobiło:) śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna stylizacja, uwielbiam paski ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i świetnie dobrany look :)
    http://nat-natti.blogspot.com
    Będzie mi miło jak zaobserwujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne zdjęcia ! Ja już obserwuję , czekam również na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne bransoletki i bardzo ładny kolorek włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna letnia stylizacja i mądre cytaty ;)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey,
    nice post.. would you like to follow each other.!!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne cytaty :) i zdjęcia również
    Miłego dnia ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita bransoletka, lubię takie klimaty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw ;) super blog
    obserwuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta bransoletka z charmsami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może kiedyś też ktoś Ci wyśle, jeśli będziesz z kimś korespondowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sweterek :))
    Obserwujemy ?Daj znac :)
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki sliczny wakacyjny zestaw :))) bajeczny ten sweterek, ja chyba nie mam nic w takie kolorowe paseczki, zainspirowałas mnie, muszę takiego poszukac :****

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja i świetne cytaty.
    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    niektóre znam a niektóre chętnie bym poznała bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz bardzo ładnie, wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia. Śliczna bransoletka :)
    W wolnym czasie zapraszam do odwiedzenia mojego profilu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne masz włosy! :)
    Śliczny sweterek :))

    Zapraszam do mnie.
    http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny sweterek!

    Pozdrawiam
    http://orlakshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Letnio, wakacyjnie, w sam raz dla nastolatki, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny jest ten kolorowy pasiak! :-) A cytaty bardzo mądre :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo kolorowo, tak wakacyjnie :)
    Śliczna ta bransoletka z charmsami <3

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podoba mi się ten post, świetne cytaty, sweterek jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie Ci w tych kolorkach:)

    POzdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot, miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. masz zdecydowanie za ładne włosy ! oddaj :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny sweterek.. i cała stylizacja :)

    Podobają mi się sentencje pomiędzy fotkami.. :)

    Niektóre kojarzę z filmów :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuje bardzo :)))
    + uwielbiam bluzki w paseczki :d

    OdpowiedzUsuń
  35. Cytaty bardzo prawdziwe :)
    a balerinki mam takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ślicznie wyglądasz... jesteś taka fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny blog, stylizacja jak najbardziej udana..wygoda przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej podoba mi się bransoletka! jest śliczna :)
    Oraz te opisy,cytaty też są świetne, więcej takich przy postach ! <3

    Obserwujemy?
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bransoletka z charmsami jest świetna :3

    http://fuckingdelusional.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam niedaleko do Ślesina i dość często tam bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajna bluzeczka ;)
    Mam wielką słabość do pasków ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku! ale Ty jesteś ładna *.*
    + Piękna bluzka i spodenki !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne wyglądasz ! :) bransoletka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Całkiem fajny set!!! I te brzózki w tle... :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu : ) ile bym dała, by znowu wyrwać się z domu.
    Świetne zdjęcia :) taki zestaw bardzo mi odpowiada :)
    Trzymaj się : *

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne zdjęcia i mądre cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajny look;) najwazniejszy zeby byl wygodny;D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładne zdjęcia :) Śliczny kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia!
    Prześliczna jest ta bransoletka! Bluzka też bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  50. suuper biżuteria i ładnie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja już obserwuję, czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziękuję ci, kochana :) Bardzo się cieszę, że czegoś nowego się dowiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  53. piękne zdjęcia, ten sweterek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładnie! prosty ale bardzo ciekawy look :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialnie wyglądasz ;) Zakochana w balerinach i bransoletkach <3

    Zapraszam:
    http://lovinginlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz no i zdjęcia cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo fajne zdjęcia i bluzka którą masz na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ahh such a cute look! I love ure style so Im gonna follow u right now via GFC =D

    what about following each other? Im on facebook as well CRAZY CLOSET BLOG

    A million of kisses! Mariola

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥