wtorek, 27 sierpnia 2013

Azteckie wzory...

Witajcie! :)
Czas leci niewyobrażalnie szybko, aż trudno uwierzyć, że jeszcze kilka tygodni temu z uśmiechami na twarzach kończyliśmy rok szkolny. A teraz? Za niecały tydzień wracamy do szkół w moim przypadku do nowej szkoły.. Może zróbmy coś dla siebie, co? Wykorzystajmy te ostatnie dni wakacji maxymalnie najlepiej jak tylko możemy! ♥

Odnośnie tematu notki: mam dziś dla Was letni look, z moją ulubioną w ostatnim czasie bluzką w azteckie wzory, którą połączyłam z dżinsowymi, klasycznymi szortami, do tego śliczne, delikatne sandałki z ćwiekami. Jeśli chodzi o biżuterię, postawiłam na naszyjnik z piórkami, złoty zegarek oraz rzemykowe bransoletki w pastelowych kolorach

Jak Wam się podoba? Napiszcie :)
























Co mam na sobie?

 Bluzka - Zara
Spodenki -H&M
Buty - CzasNaButy
Naszyjnik - H&M 
Zegarek - River Island
Bransoletki - Fioli


124 komentarze:

  1. bardzo fajne, inspirujące połączenie z tymi ślicznymi azteckimi akcentami ♥ mega mi się podoba :) i wyszłaś cudownie na zdjęciach!
    całość - super ;))

    zapraszam do siebie w wolnej chwuli, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też od września idę do nowej szkoły ;)
    świetna koszulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny strój, taki prosty, ale genialny! :)
    Ja też zaczynam nową szkołę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka jest śliczna!

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna bluzka :) generalnie lubie azteckie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh te azteckie wzory :3
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam azteckie wzory. :) Piękna stylizacja i zdjęcia! ;)
    Chyba na Twoim blogu jest wirus, bo McAffe tak mi pokazuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna bluzka, bardzo na czasie i cudne zdjęcia :) można wiedzieć gdzie to taki ładny park jest ?
    zapraszam do mnie na nową notkę po długiej przerwie :)

    pozdrawiam - black-olivves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mega koszulka ;o bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ostatnio zaakochana w azteckich wzorach, więc dla mnie jak najbardziej na tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka świetna, mam fioła na punkcie azteckich wzorów :)) Jesteś strasznie podobna do aktorki, która grała Jinni w Harrym Potterze (nie wiem jak piszę się jej imię siostra Rona :D)

    OdpowiedzUsuń
  13. Azteckie wzory są teraz bardzo modne, strasznie podoba mi się Twoje połączenie koszulki z szortami!

    saavemylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. staram się właśnie wykorzystywać na maxa te ostatnie dni, ale to nie takie łatwe jak już z tyłu głowy masz myśl, że zaraz szkoła :( oby nowa szkoła była fajna :)
    podoba się, podoba, uwielbiam azteckie wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hi dear,
    I just love your blog, I'll be thrilled if you want to follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook etc!
    Please let me know if you want! I always follow back!
    xoxo
    http://www.corina-popa.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wszystko połączyłaś.Świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też idę do nowej szkoły ;/
    Bluzeczka świetna :) Ładnie masz ułożoną grzywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna koszulka ;)


    Obserwujemy ? http://holdwind-stuff.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. dasz rade, nowa szkola nie jest zla :)

    super bransoletki

    zapraszam do siebie:)
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bluzka jest świetna, ja wakacjuję do konca września, za to czeka mnie bardzo ważny i pracowity rok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię azteckie wzory ;)
    Śliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a co jeśli jest napisane, że mój film 2 minutowy ma się ładować 900 minut ?:O oczywiście na yt

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki:) świetna bluzka:) uwielbiam aztec!

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie ostatni tydzień wakacji poza wizytami na świetlicy oznacza oglądanie filmów, dobre jedzenie i leżenie pod kocem, bo pogoda niestety nie jest oszałamiająca o.O

    Jeśli chodzi o look, bluzka rzeczywiście jest świetna!!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny design bloga! I świetna bluzka (: Obserwuję (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham tu wchodzić , uwielbiam twojego bloga i tą muzykę ona tu świetnie pasuje :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja i bardzo ciekawy pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś śliczna :3
    Swietna stylizacja i zdjęcia :)
    Pozdrawiam <#

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem co napisać, więc zostawiam serducho ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak ! Czas leci stanowczo za szybko ! :/ ale zestawik bardzo mi się podoba ! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny strój!

    zapraszam http://okno-buntowniczki.blogspot.com/ do klikania w banner firmy Rings&Tings po lewej stronie! będę wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Choć strój jest naprawdę fajny, to nie on przykuł moją uwagę, a Twoje... włosy. Są wspaniałe. Wyglądają bardzo zdrowo. Jestem pod wrażeniem (:

    OdpowiedzUsuń
  34. jedna z Twoich najlepszych stylizacji :)) śliczne wzory :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna ta bluzeczka, zdjęcia i ty!;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna bluzeczka :) Podoba mi się wzór i kolorystyka :)

    Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny blog <3 Obserwujemy ?
    http://asiaaaamx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz , cudowna bluzka ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzka jest mega:))
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna bluzka! pięknie się prezentujesz :-) przede wszystkim z gracją, kobieco i niebanalnie. bardzo podoba mi się Twoja biżuteria, szczególnie zegarek! dołączam się do obserwatorów, bo Twój blog urzekł mnie pięknymi zdjęciami :-)) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. Azteckie printy są ciekawe - jednak trzeba uważać by nie przesadzić. naszczęście Ty tego nie uczyniłaś i jest ok!

    U mnie z kolei dzisiaj rządzi pantera - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz! Masz rewelacyjne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam azteckie wzory <3
    i powodzenia w nowej szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo podoba mi się ta bluzka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz zjawiskowo <3 marzy mi się taka koszulka, jaką masz na sobie ;*


    zapraszam do mnie:
    anitaturowska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne ;))


    weronika-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja. Wyglądasz ślicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna ta bluzka *.*
    Masz śliczne włoski, takie zadbane <3

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja, bluzka bardzo mi się podoba!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowna bluzeczka! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wyglądasz pięknie ! zakochałam się w bluzce ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. jak pieknie Ci w tej koszulce! kolory dodają Ci dużo uroku!:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Super masz bluzeczkę! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale śliczny bloga i zdjęcia *__*
    Obserwuje i liczę na rewanż . ;>

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. ładna ta koszulka :)
    buty widziałam takie w deichmannie, ale brak mego rozmiaru

    OdpowiedzUsuń
  57. Zajebista koszulka i buty <3 obserwujemy ?;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ostatnie zdjęcie wygląda jakby było zrobione w jakieś dżungli ;p super!

    OdpowiedzUsuń
  59. You look lovely in your outfit! The blouse and the necklace are beyond gorgeous! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna koszulka, uwielbiam azteckie motywy :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna bluzeczka :)
    Obserwuję i zachęcam do obs. mojego bloga :)
    ___________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. ta bluzka jest świetna! bardzo lubię takie kolorowe ubrania :)
    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. jesteś śliczna i bardzo łaaadnie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  65. swietna stylizacja:) bardzo mi sie podoba twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Rewelacyjnie!

    Pozdrawiam;)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. ojejej *-* jaka świetna bluzka <3

    zapraszam : http://me-colorful-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ogólnie nie lubie azteckich wzorów - mam już ich przesyt, stały się modne i wszędzie ich pełno :D ale Ty pokazałas bluzkę w fajny, nienachalny sposób, podoba mi się :) Nie wygląda tandetnie :)
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania :)
    maruda-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajne zdjęcia :)
    Boska koszulka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo łądny OOTD i śliczne zdjęcia ! ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post, dopiero zaczynam blogowanie także jeżeli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj - dla Ciebie to chwilka, a dla mnie uśmiech na twarzy i chęć do dalszego blogowania :)
    + ja obserwuję :)
    http://anotherworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. dzięki, ale na pewno Twój leń mniejszy od mojego ;P


    7, 8, 9, 11, 15 ♥
    bluzka bardzo fajna, choć nie lubię zbyt takich wzorów to tą bluzką bym nie pogardziła ;)

    jak to co teraz? z uśmiechem na twarzy witać nowy rok szkolny :)

    OdpowiedzUsuń
  72. super zdjęcia!!!!! wspaniale wygladasz
    super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny wzór ma koszulka! :D


    zapraszam Ciebie i wszystkich chętnych do wzięcia udziału w moim pierwszym mini rozdaniu:D
    http://glammadz.blogspot.com/2013/09/mini-rozdanie-u-glamstyl.html

    OdpowiedzUsuń
  74. bluzka świetnie komponuje się z naszyjnikiem! ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥