wtorek, 6 sierpnia 2013

Lato w pełni


Siemka! :)
Pogoda dopisuje, u mnie jest ponad 30 stopni :) O takiej pogodzie marzyłam!
Lato w pełni, staram się je wykorzystać najlepiej jak to możliwe. Zaczął się sierpień a co za tym idzie coraz mniej wolności nam pozostało ;) Jestem bardzo ciekawa nowej szkoły, nowych znajomych. Jak to będzie i w ogóle..
Są takie osoby, bez których nie potrafisz być całkiem szczęśliwy ! :C
 Zapraszam na dużą dawkę zdjęć

Przygotowałam dziś dla Was prosty, luźny look - w sam raz na letnie dni ^^

Miłość to najpiękniejsza rzecz na świecie, która może przytrafić się kobiecie ;*




Kiedy już myślisz, że kogoś poznałaś, odkrywasz, że wcale go nie znasz.




"Przeciętny człowiek nie jest specjalnie ciekaw świata. Ot, żyje, musi jakoś się z tym faktem uporać, im będzie to kosztowało mniej wysiłku — tym lepiej. A przecież poznawanie świata zakłada wysiłek, i to wielki, pochłaniający człowieka. Większość ludzi raczej rozwija w sobie zdolności przeciwne, zdolność, aby patrząc — nie widzieć, aby słuchając — nie słyszeć."




I nawet najgłupsze rzeczy, kiedy jesteś zakochany, zapamiętujesz jak coś najpiękniejszego. Bo ich prostoty nie da się porównać z niczym innym.



Bo miłość to nie jest i nie może być zwykłe uczucie. To nie przyzwyczajenie ani życzliwa troska. Miłość to szaleństwo, to serce, które wali jak szalone, światło, które spływa wieczorem wraz z zachodem słońca, chęć poderwania się z łóżka nazajutrz, tylko po to, by spojrzeć sobie w oczy.


 
Nie oglądajcie się za siebie, bo w przeciwnym razie umknie wam teraźniejszość. Jeśli chodzi o teraźniejszość, musicie zawsze być czujni.

"Nie ma nic piękniejszego niż coś, co zaczęło się przez przypadek i dobrze się skończyło."
 

By być szczęśliwym potrzeba odwagi!




Największą motywacją do życia, jest świadomość, że gdzieś tam jest ktoś, kto widzi w Tobie więcej niż Ty sam w sobie widzisz.



Bo miłość to świadomość, że jest się kimś najważniejszym. To życie z kimś, kto przytrzyma za rękę, gdy ziemia się zatrzęsie, a nie z kimś, kto sam co chwila będzie wywoływał trzęsienie ziemi . Miłość to siła, która nierozerwalnie łączy, spaja w jedno i nie pozwala wypowiadać słów, które tak bardzo ludzi dzielą. Bo miłość to niemożność wyobrażenia sobie życia bez tej osoby.
 



-Czuję się bezpieczna, gdy Twoje palce leżą spokojnie na moich.






Jest powodem do mojego codziennego wstawania z łóżka. To na jego widok, moje serce zamienia się w wirującą pralkę. To on, najpiękniej na świecie mówi, jak bardzo boi się miłości. To właśnie, on jest autorem każdego mojego uśmiechu. To dzięki niemu potrafię doceniać to, co mam. Jest całym moim szczęściem. Wszystkim tym co mam.






Miłość to trzy czwarte marzenia i jedna czwarta rzeczywistości. Problemy powstają zwykle wtedy, kiedy ktoś zakochuje się w marzeniu, a nie w rzeczywistości. Ale znajdzie prawdziwą miłość, kiedy zakocha się w obu.




Może rzeczywistość zależy od naszego na nią spojrzenia? Każdy widzi dokładnie to, co chce widzieć?
 



Mam czasami wrażenie, że niektórym osobom głowa służy tylko jako element dekoracyjny.




To przez proste gesty i słowa człowiek najbardziej się przywiązuje.



Prawdziwa kobieta ma zasady, ambicję i plany, szacunek do swojego ciała, kocha bezgranicznie i nie zawodzi. Ma również granicę wytrzymałości i nawet kochając całą duszą wybierze rozstanie zamiast bycia na drugim planie i upominanie się o czułe słowa, bo wie ile jest warta.
 


Ty też zasługujesz na SZCZĘŚCIE! Ty też możesz walczyć o swoje lepsze jutro!!!
Ty też jesteś wyjątkowa!Dlatego bez względu na to w jakiej sytuacji się znajdujesz
POZOSTAŃ SOBĄ!!! POD KONIEC DNIA TO TY BĘDZIESZ PATRZEĆ SOBIE W OCZY i od Ciebie zależy czy poczujesz dumę czy jej ukłucie..
 
Szczęście zjawia się bez uprzedzenia, gdy o nim nie myślimy, ale gdy mamy otwarte na nie serce.


Co mam na sobie?

Katana - Denim
T-shirt - Pull&Bear
Spodenki - Denim
Szal - H&M
Bransoletka - H&M
Zegarek - River Island
Okulary - H&M
Buty - Converse


101 komentarzy:

  1. baardzo fajne zdjęcia, mają świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor włosów ♥
    zestaw bardzo w moim guście, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki :) A zestaw prosty i na luzie, lubię takie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, masz świetny styl :] Kocham ray- bany ! To twój naturalny kolor ? Jestem ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja:) a zdjęcia są piękne-bardzo ciepłe i romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja, śliczne zdjęcia i super włoski ;) zapraszam do obserwacji ;) ja obserwuję, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. uhuhu, ktoś tu się zakochał :)
    Szkołą średnią się nie martw, to świetny czas!
    śliczne zdjęcia, takie na luzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknem trafne opisy i zdjecia ;) kochana masz Instagram ? Moze zaobserwujemy sie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia.
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zdjęcia :D i sympatyczny blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, wszystko mi się bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look :) Codo nowej szkoły... nie stresuj się, będzie dobrze :) Pamiętaj tylko o nauce, bo w pierwszej klasie lubią robić przesiew jeśli chodzi o pierwszaków :) Sama przeżywałam to dwa lata temu więc wiem, że nie był to łatwy, ale w sumie miły okres :)

    Jeśli masz chwile zapraszam do mnie, pozostaw po sobie jakiś ślad- www.madeleinelife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też jestem ciekawa nowej szkoły:)
    podobają mi się zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. odsprzedaj mi bransoletkę! śliczna!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna stylizacja, chociaż mnie urzekły wszystkie te cytaty pod zdjęciami ;)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna jesteś : ) i świetna stylizacja : )
    ja z kolei nie lubię aż tak wysokich temperatur. wolę troszkę chłodu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz :)

    zapraszam do mnie :)
    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie, bardzo dziewczęco, klimat Twojego bloga bardzo przypadł mi do gustu ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny wygląd bloga ;)
    cudnie wyglądasz . Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne zdjęcia. Jakim modelem zrobione zostały?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam:)
    Dziękuję Anito za komentarz:)
    Super wakacyjny look i zdjęcia są cudne:)
    Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, jakie piękne <3
    A ty jesteś taka śliczna :*
    zawsze chciałam mieć taki kolor włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny blog, zwłaszcza tło mi bardzo przypadło do gustu!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey Anita! What a great blog :) Would you like to follow each other? via gfc and bloglovin!

    xoxo
    New post here\Bloglovin\Fashiolista

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia są cudowne, wspaniale wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog! :)
    Zapraszam:

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się to pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudowne zdjęcia i cytaty. No i jeszcze ta piosenka w tle sprzyja czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałaby mi się taka denimowa katana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia :3.
    Ja nie potrafię wytrzymać w taki upalny dzień bez jeziora, czy basenu :x

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne zdjęcia, świetny look. Jestem zachwycona!
    Jesteś prześliczna zazdroszczę urody <3
    Blog jest wspaniały, na pewno będę wpadac częściej, a jego wygląd olśniewa! ;)
    ----------------------------------------------------------------------------
    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnie wyglądasz, a opisy też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz:) Super dobierasz ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz prześlicznie, trampki są takie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna dziewczyna ładnie ubrana na świetnych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcia:) gdzie masz takie jezioro? Ja sobie obiecałam, że już nigdy nie uzależnię swojego szczęścia od kogoś:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia, genialny zestaw, wyglądasz cudownie!:* :D
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Duuuuuuużo ślicznych zdjęć :))

    Bardzo miło się na nie patrzy i na Ciebie :)

    Buziaczki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne są te zdjęcia! ; )
    Fajne cytaty pośród nich ; )

    Pozdrawiam gorąco :*.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne zdjęcia :D Zapraszam do mnie internetowabloggerka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wiesz co gratulacje świetnego blooga;)
    podobają mi się tw stylizacje, świetne zdjęcia i ujęte pomiędzy nimi cytaty ;) coś takiego to ja kocham<3!
    zapraszam do mnie;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz przeurocze trampki :) Nowa szkoła i nowe znajomości to bardzo fajny czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog, świetne zdjęcia i piękna ty <3

    obserwuję i zapraszam do siebie :) http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ślicznie wyglądasz... rozkwitasz jak te lato w pełni:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja też marzyłam o takiej pogodzie, ale staje się już upierdliwa :D świetna katanka choć cały zestaw przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny zestaw, pasuja ci te okulary :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny, letni, wygodny zestaw! Dżinsy i t-shirt to się zawsze sprawdza!

    U mnie dzisiaj mix zdjęć - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  48. wspaniałe zdjęcia i piękne wakacje
    ❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie piękne zdjęcia i jakie cudowne miejsce!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja ! :)
    Obserwuję i zapraszam: meduzencja.blog.com
    Zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie:
    http://meduzencja.blogspot.com/2013/08/konkurs-z-eokularycom.html
    Do wygrania 10 par okularów ! Powodzenia !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Widać, że sesja się udała. ;333 Świetne są te cytaty. <3 Pewnie, wakacje trzeba wykorzystać w 100% ;]]

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog ! Zaczynam obserwować. Pozdrawiam Veneaa :*
    P.S. Zapraszam do mnie.
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia, ale jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudny strój i świetne cytaty. Fajnie się ogląda jak przy każdym zdjęciu jest cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Na prawdę genialne zdjęcia! Świetny T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia ; ) Bardzo fotogeniczna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  57. super wyglądasz :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne zdjęcia, a trampki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny zegarek, stylizacja cała pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. ależ cudowne zdjęcia! najbardziej podobają mi się te w trawie :) jesteś ekstra!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny zestaw :) ciekawy blog dodaje do obserwowanych :)
    PozdrawiamSyletta

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥