czwartek, 15 sierpnia 2013

Mix photos...

Cześć! :)
Dziś postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć, które wykonałam w ostatnim czasie. Jak już wiecie bardzo lubię robić zdjęcia naturze. Zawsze gdy zobaczę jakiegoś motyla, pajęczynę, roślinę - nie mogę się im oprzeć ! :) Najbardziej w fotografii lubię zatrzymywanie chwil... a potem dzielenie się nimi z Wami. Co to byłaby za radość gdybym tylko ja widziała ten cudowny zachód słońca, niebywałą roślinę? Fotografia pozwala na przeniesienie się do innego świata, i to jest wspaniałe! ^^



Niesamowite uczucie, kiedy wiesz, że to ten dzień i że dzisiejsza data będzie znaczyła dla Ciebie więcej niż inne.
 Już do końca życia.



Nieustannie szukam powodów do radości.



Złe nastawienie jest jak przebita opona.
Jeśli go nie zmienisz, nie ruszysz z miejsca.




W związku chyba najważniejsza jest pewność w miłości. Że kiedy budzisz się rano czujesz przy sobie inne serce, które mówi ci dzień dobry. I w nocy przytulasz poduszkę z myślą o tym, że to człowiek, który będzie z tobą przez wszystkie twoje sny. I to piękne jest jak nie kończą się tematy do rozmów i nawet kiedy macie sobie tyle do powiedzenia milczycie, bo nic więcej nie potrzeba. I te pocałunki, które za każdym razem smakują inaczej, jakby każdy był tym pierwszym. I piękne jest to, że wreszcie czuję się po raz pierwszy w swoim życiu, że spotkało się osobę, na którą czekało się od urodzenia
 

Jeśli chcesz zobaczyć tęcze, musisz wcześniej przeżyć burzę.



Kobiety dochowują tajemnic grupowo ,po 20-30 osób :D



Najczęściej poruszają nas słowa, które ktoś powiedział niechcący, mimochodem. Nie o tym myślał, nie o to mu chodziło, a to trafiło.
 

Przychodzi taki moment, gdy zdajesz sobie sprawę, że nawet najlepszy wieczór, przy najlepszej muzyce, w najlepszym towarzystwie jest mniej wart od leniwego wieczoru z tą jedną osobą.


Tak naprawdę w życiu nie ma nic cenniejszego niż radość w oczach osoby na której Ci zależy.



Nigdy nie mów, że nie jesteś czegoś wart, bo jeżeli ktoś o Ciebie walczy, znaczysz więcej niż możesz się tego spodziewać.



Spójrz na siebie. Jesteś młodą osobą. Przestraszoną. Czego się boisz? Przestań się przejmować. Przestań hamować słowa. Przestań myśleć co sądzą inni. Noś to na co masz ochotę. Słuchaj takiej muzyki jaką lubisz. Puść ją głośno i tańcz do upadłego. Wyjdź i pójdź tam gdzie chcesz nie myśląc o jutrze. Nie czekaj na piątek. Żyj teraz. Zrób to teraz. Podejmij ryzyko. Powiedz swe sekrety. Kiedy zrozumiesz, że to Twoje życie? Spełnij marzenia.



Odczekać 6 godzin, albo kilka dni, parę miesięcy, rok. Potem znów zaświeci słońce.



Nie mogę obiecać Ci, że spędzimy ze sobą resztę życia. Jesteśmy młodzi nie wiemy co przyniesie nam los.
 Jednak mogę szczerze powiedzieć ,że w tej chwili jesteś najważniejszą osobą w moim życiu. tyle musi wystarczyć.
 



Je­den jest ko­niec i je­den początek, a gdy­bań miliony.



Największą motywacją do życia jest świadomość, że gdzieś tam jest ktoś kto widzi
 w Tobie więcej niż Ty sama w sobie widzisz.

Spodobały Wam się zdjęcia? (jeśli tak)  Które najbardziej ? :)
Napiszcie :)


129 komentarzy:

  1. jestem oczzarowana tymi zdjęciami ! na prawdę piękne są ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Takie magiczne <3

    CO to za piosenka w tle? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia piękne!<3 Podpisy też inspirują :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie zdjęcia! *_*
    Jakiego programu używasz do obróbki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobało mi się zdjęcie trawy z kropelkami rosy i to ostatnie. Ale generalnie wszystkie są śliczne :) Mam słabość do zaokrąglonych rogów :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://tripleaworks.blogspot.com/

    -Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotki mnie oczarowały. Są niesamowite, przepełnione niesamowitą energią i pozytywnością.
    Jestem wręcz zakochana w magii tych zdjęć. <33

    OdpowiedzUsuń
  7. jej wszystkie zdjecia sa takie rewelacyjne.. az cche sie zyc ! :)
    pozdrawiam, dziekuje za komentarz, obserwuje i zapraszam do mnie częsciej kochana !! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie mi się podobają, nie ma lepszych i gorszych.. na prawdę piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia! Nie potrafię wybrać najlepszego, masz niesamowity talent :) jakiego apratu używasz i obiektywu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te zdjęcia! Możesz powiedzieć, jakiego sprzętu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia rosy i dmuchawca. *.*
    Są wspaniałe :)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia zapierają dech. Są cudowne :) poproszę więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ujęcia ;) Mają fajny klimat ;)

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam się za bardzo na fotografii, więc nie wiem, jak skomentować tę notkę, żebyś doceniła siłę mojego komplementu, ale Twoje zdjęcia są cudowne i uważam, że masz ogromny talent :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany, przepiekne zdjęcia! nawet nie umiem wskazać, które najbardziej mnie zauroczyło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia ! :)
    Obserwuję ;)
    make-up-prima-sort.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia. Szczególnie podoba mi się drugie i siódme :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że masz talent do robienia takich zdjęć. Więc jeśli dodatkowo sprawia Ci to przyjemność, to super :) Rób ich jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są wspaniałe!!! *o*
    Zapraszam:

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych zdjęcia są piękne <333

    http://weronika-bloq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko bosko! piękne zdjęcia! *.*
    Śliczne są!!!

    Pozdrawiam! : *.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są przepiękne, masz talent, jeżeli chodzi o fotografię <3
    Najbardziej mi się podobają zdjęcia 4 i 6 ; )

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :) Najbardziej podobają mi się te z zachodem słońca <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. moja mama też lubi motyle. mamy je w kuchni, a jej się marzą obrazy ;)
    ja pier..... jakie zaje....ste zdjęcia !!!
    1, 6, 7, 9, 13, 14 - to moje typy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne zdjęcia *.*
    Świetne ujęcie śmierdziucha (to pierwsze zdjęcie, nie wiem jak ten kwiatek się nazywa, ale u mnie tak się na niego mówi). :)
    Mam ogromny talent.
    Jak miło wejść na bloga czyjegoś i usłyszeć Passenger - Let her go <3

    OdpowiedzUsuń
  26. o rany <3
    jak profesjonalny fotograf :D
    czym robisz?
    i skad jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikonem D80 :) Nie wielka miejscowość w woj. łódzkim :)
      Bardzo mi miło dziękuję, chociaż do profesjonalnego fotografa bardzo dużo mi brakuje :)

      Usuń
  27. 2, 4, 8 i ostatnie zdjęcia przepiękne! Magiczne bym rzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe zdjęcia! *_*
    http://kiyooteru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcie motylka, a zresztą nie tylko jego podbiło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. takie mixy lubię bardzo mocno! :)) żeby zawsze już tak świeciło słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie! Ja niestety nie potrafię robić zdjęć naturze, bo nigdy nie oddają klimatu chwili :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękne zdjęcia.. każde ma w sobie to coś, na prawdę :) najbardziej mi się podoba to z widokiem na stadion i to przy zachodzie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  33. lovely blog! beautiful photos! love the flower pictures. very harmonic.

    following you now via GFC.
    check out my blog, too :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia, ciężko wybrać które najlepsze :) Wszystkie świetne!

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  35. O ja cie :O Jakie niesamowite zdjęcia :O Nie umiem ich opisać aż . Jestem zszokowana ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Obserwujemy > Jeśli tak odpisz u mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Dawno u Ciebie nie byłam, widzę jednak zmiany na lepsze! :) Ostatni cytat cudowny, a zdjęcia super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przecudne zdjęcia ! Najbardziej spodobało mi się to z pomarańczowym kwiatem :P Muszę przyznać, że zdjęcia wyglądają bardzo profesjonalne, jakby ściągnięte z internetu ! Cytaty magiczne... Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Też kocham robić zdjęcia naturze!:)
    Twoje zdjęcia są cudowne!!!<3 Wszystkie piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. przedostatnia fota mnie zaczarowała *.*

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia. Rzekłabym - magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia :)
    Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Zdjęcia są przepiękne, robią wrażenie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia, bardzo klimatyczne, każde z nich na swój sposób piękne! ♥♥♥
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Wielkie wow ! Niesamowite zdjęcia robisz. Najbardziej 1,7, 8 ; )

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowne ujęcia!;))
    dwa ostatnie zdjęcia -----> moje ulubione <3

    http://norapredatora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. pobieram zdjęcia ze strony, zapisuje na komputerze i http://pixlr.com/express/ -> collage :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wow te zdjęcia są niesamowite !!!!!!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna notka! :) super zdjęcia ;>
    obserwujemy?
    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny klimat zdjęć!:)
    lubię u ciebie to że zawsze na dole pod zdjęciami są świetne cytaty:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Te zdjęcia są cudowne. Nie jestem w stanie wybrać tego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  52. oo ja *.* Rzeczywiście zdjecia są piękne ! jakim aparatem robisz zdjęcia? :) i obiektyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D80, 18-55 mm :)
      Dziękuję serdecznie! ^^

      Usuń
  53. Dziękuję za udział w mojej akcji "obserwowanie za obserwowanie". Właśnie odpowiedziałam na twoją obserwację.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdjecia sa cuudne Naprawdę ..
    A ja zostałam tu az do zakończenia tej pięknej piosenki ,3

    kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. cudny blog i fajne zdjęcia! mam nadzieję, że znajdziesz czas, aby wejść na mojego bloga:http://alwaysgivelifeameaning.blogspot.com/. Proszę zostaw komentarz. Dziękuję ci bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczne to zdjęcie z motylkiem :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowne są te zdjęcia ! ;)
    to przedostatnie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne zdjecia :) A z tymi tajemnicami u kobiet to dokładnie tak haha :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne zdjęcia! Zamek jak z pocztówki normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Wg mnie wszystkie są magiczne, ukradnę Ci je i skopiuje na komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Naminuję Cię do Liebster Blog Award. :)
    www.xlosangelesx.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeżeli masz dobre serce, to pomóż. Proszę, wejdź tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1943-uratujmy-wieczorynke-promocja.html i podpisz petycję. Tam znajdziesz więcej informacji na temat sprawy itp., proszę też o reklamy – np. na swoim blogu, FanPage czy gdziekolwiek indziej. Wierzę w Ciebie! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  63. jakie cudne zdjęcia, takie magiczne! bardzo mi się podobają i gratuluję talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  64. genialne zdjecia! szczegolnie motylki... :)
    lubie sobie posluchac muzyki na Twoim blogu xD

    OdpowiedzUsuń
  65. Zdjęcia tak piękne jak i cytaty. Bardzo ładnie zrobiona notka. Nie jest to jakiś nudny mix przedstawiający byle jakie zdjęcia z byle jakimi podpisami. SUper!
    Pozdrawiam,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowne zdjecia :) zapraszam do mnie :) moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  67. Musze przyznać, że masz oko do uchwycenia takich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękny wpis. Wspaniałe zdjęcia ! i piękny wygląd bloga <3

    zapraszam: http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. ostatnie zdjęcie najlepsze :) tzn. mi podoba się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Z fotografowaniem mam tak samo każdy kwiatek i owad uwieczniony musi być. Masz dar do fotografii! Powiem Ci że nie jestem w stanie Ci powiedzieć które jest najładniejsze bo każde jest jedyne i niepowtarzalne.
    Pozdrawiam Maya :** Bardzo chętnie będę częściej zaglądała na Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  71. zdjęcia są po prostu zachwycające, na serio masz talent

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkie zdjęcia są niesamowite! Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Bardzo ładny blog i podoba mi się muzyka, tu jest cudownie! :D

    OdpowiedzUsuń
  73. ale u Ciebie magicznie *_*
    zdecydowanie będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  74. cudowne zdjęcia, uwielbiam takie ♥

    obserwuję, liczę na to samo!
    saavemylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Prześliczne zdjęcia! Miło się na nie patrzy na początek nowego dnia.

    Zapraszam do mnie: http://moniczysko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. cudowne zdjęcia . kwiaty są śliczne, wszystkie zdjęcia są śliczne,


    Zapraszam do mnie ,
    http://summercatchs.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  77. Niesamowite zdjęcia, masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥