czwartek, 1 sierpnia 2013

My playlist of June

Hey! :)
W dzisiejszym poście "pokażę" Wam piosenki, które podbiły moją playlistę w lipcu. standardowo wybrałam ich 5, choć nie było łatwo. Najchętniej umieściłabym tutaj wszystkie piosenki, które goszczą w mojej mp4 ;D



1. Sylwia Grzeszczak - "Pożyczony"


Odkąd pamiętam uwielbiam piosenki oraz interesujący głos Sylwii.
W tej piosence bardzo spodobał mi się tekst oraz dynamiczna melodia - zupełnie inna odsłona Sylwii ! :)

2. Passanger - "Let her go"


Polubiłam tę nutę od pierwszego usłyszenia <3
Ma niewyobrażalny klimat, a głos jej wykonawcy ? - Cudo! 



3. Marina and The Diamonds - "How to be a heartbreaker"



Bardzo przyjemna nuta wprost idealna a na lato! 
Teledysk jest również baardzo "przystojny" ;D <3


4. James Arthur - "Impossible"


James Arthur jest zwycięzcą brytyjskiego "X Factora" , wcale mnie to nie dziwi 
jego głos totalnie podbił moje serce i na pewno nie tylko moje! ;D
 Ta piosenka ma w sobie coś niezwykłego<3

5.  Rihanna ft. David Guetta - "Right now"


Bardzo energetyczny kawałek, niewątpliwie pobudzający do życia! :)
Rihanna + David = Znakomita piosenka <3


Znacie, lubicie te piosenki? Który kawałek spodobał Wam się najbardziej? :)
Piszcie.


103 komentarze:

  1. widzę, że mamy ten sam gust muzyczny ;D te piosenki też są moimi ulubionymi, a w szczególności impossible <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka Riri i Davida jest mega ;) za to za Sylwią Grzeszczak nie przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie nie wiem czemu tyle ludzi właśnie nie ma przekonania do ich kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam maseczkę do twarzy z tej firmy. Nałożyłam ją na twarz i zgodnie z instrukcją trzymałam ją na twarzy tyle ile było trzeba. Po jej zmyciu miałam całą czerwoną buzię przez jakieś trzy cztery dni od tego czasu nie mam zaufania do tej firmy :(

      Usuń
  4. Oj znam wszystkie! są cudowne <3 Przesłuchaj Johna Newmana - Love mem again również cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog! obserwujemy? luyyyza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tą piosenkę Rihanny i Let her go :]
    Prowadzisz świetnego bloga, myślę, że częściej będę tu wpadać :]
    Odwiedzisz mnie, dopiero zaczynam ? http://ksiazkowyskarbiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwię się, że dodałaś Impossible. ta piosenka jest cudna i pełna emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cierpię Riri ;/
    a co do Sylwii to padłam :D otwieram Twój post czytam schodzę do listy i w tym samym momencie kiedy przeczytałam o "Pożyczonym" w radiu zaczęło lecieć to samo :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi sie tu podoba! a ta piosenka na wejsciu bardzo uspokaja!
    www.xlosangelesx.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Right now" wymiata! :) ale wszystkie inne też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie już trochę denerwuje ta piosenka S.Grzeszczak, osłuchałam się jej za dużo ;o Zapraszam na nowy post, z pierwszego dnia mojego pobytu na Chorwacji ( sporo zdjęć ), także zachęcam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. uuuu ja jeszcze się z czymś takim u nich nie spotkałam .

    OdpowiedzUsuń
  13. znam tylko "Right now" i też mi się bardzo podoba ten kawałek :D lubię też bardzo "I know you want it"

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piosenki i ja bardzo lubię :-) A w szczególności 'impossible' :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za to, że wstawiłaś tutaj 2 piosenkę! Tyle razy ją słyszałam, a nie mogłam jej wyszukać. Dziękuję!!!
    Impossible - kocham ♥.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie najbardziej się podoba Pożyczony i Let her go:) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że znam te piosenki <3 Najbardziej lubię "How to be a heartbreaker" <3

    helloiamcarla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piosenki są fajne :) wszystkie bardzo lubię, wpadają w ucho :)
    dodaję do obserwowanych :P

    OdpowiedzUsuń
  19. niektore znam ale niestety nie moj gatunek . powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie-http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pioseneczki bardzo lubie ;) Fotki sympatyczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tych wszystkich piosenek znam jedynie how to be a heartbreaker, którą bardzo lubię, z resztą jak wszystko od Mariny.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam totalnie inny gust muzyczny ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Za Sylwią Grzeszczak niestety nie przepadam, ale piosenka Mariny jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. osobiście lubię piosenkę ,,How to be a heartbreaker" ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Let Her go <33333
    PS. Masz strasznie ładne i niespotykane imię : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Każda piosenka Riri zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piosenka druga trzecia i czwarta to moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzecią piosenkę uwielbiam, a nutka w tle - kocham po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie Rihanna i Marina <333
    zapraszam : http://jessi-jeess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne kawałki i bardzo je lubię również :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  32. Let Her Go <3 Ta piosenka jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy blog :)

    zapraszam do m nie w wolnej chwili :)

    http://princess-is-curvy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna jesteś : ) uwielbiam Passenger ; >

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam ` pożyczony` :) ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super !!! ;)


    _____________________________________

    http://wizazowy-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję za pisenkę numer 2 piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak wychodzę z Twojego bloga to tak cicho i dziwnie bo nie słyszę piosenki, której ustawiłaś : D a spodobała mi się!
    Znam wszystkie pioseneczki! są warte posłuchania!. ; )

    + Pozdrawiam gorąco! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. 1 i 5. <333 I świetny cytat RiRi. ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. wstyd się przyznać, ale nie kojarzyłam tych piosenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. "Pożyczony" bardzo mi chodzi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja uwielbiam How to be a heartbreaker choć przekonałam się do tego utworu dużo wcześniej. Pożyczony zaczyna mnie już wkurzać, bo leci co 5 minut w radiu a reszta piosenek (prócz Rihanny) mnie ni grzeje, ni ziębi :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Znam wszystkie i wszystkie lubię.:D
    Rihanna <3

    OdpowiedzUsuń
  44. drugą znam i bardzo lubię :) W sumie wszystkie są fajne, poza pierwsza.. nie cierpię Sylwii ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. i m p o s s i b l e ♥
    zapraszam Cię na nowy post : diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie James Arthur także gości na liście. : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie znam i lubię, nie przepadam tylko za trzecią ;P

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten cytat Rihanny jest fajny :) Lubię te nutki ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. Poza numerem 1, nie mogę słuchać żadnej z tych piosenek bo kojarzy mi się ze wspaniałym obozem i zaczynam ryczeć. Najbardziej lubię Passanger i Jamesa :P

    (http://meowlikeaboss.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  50. Sylwie uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Moją ulubioną jest "Impossible" i "Pozyczony" <33 <3 Obserwuję <3 <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Muszę się przyznać, że nie znam żadnej z tych piosenek, hahahha. :3

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja od niedawna nie lubię już Rihanny... to przez jej koncert w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  54. Baaaardzo fajny post:)
    Uwielbiam piosenkę "Pożyczony" :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajna jest piosenka Sylwii ;D

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też ostatnio zakochałąm się w wielu piosenkach z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥