poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Spacer w parku...

Cześć Kochani! :)
 Ostatnimi czasy dojrzałam do pewnych zmian dotyczących zdrowego stylu życia.
Postanowiłam zdrowiej się odżywiać oraz bardziej zwracać uwagę na to co jem. Zaczęłam więcej się ruszać: jeżdżę na rowerze, chodzę z psem na spacery a także ćwiczę z Ewą Chodakowską. Zdaję sobie sprawę, że na rezultaty będę musiała poczekać, ale zdecydowanie warto ! :)

 












Co mam na sobie?


Bejsbolówka - H&M

Spodenki - Denim
Buty - Air max 90
Zegarek - River Island
Rzemyki - Butik 


Podoba Wam się taki sportowy look ? Piszcie ;*




114 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne adidasy! podziwiam Cię za to, że się zaparłaś by ćwiczyć Ewą. Mi by się nie chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie.! :)
    Ja mam podobne plany jak Ty , odnośnie zmiany stylu życia na zdrowszy , ale jakoś tak , ciężko jest. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się te buty i ta bluzka ♥♥♥
    ja powoli zdrowe nawyki wprowadzam, małymi kroczkami ..... bardzo małymi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ćwiczyłam z Ewą, ale nie wytrwałam :c

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za pomarańczowym, ale bluzka jest super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości bluzka ma kolor bardziej czerwony :)

      Usuń
  7. Wielki plus za air maxy :) fajny sportowy outfit.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że warto, efekty na pewno zauważysz, jeśli będziesz regularnie ćwiczyć i połączysz to ze zdrową dietą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś. Ja jakos nie moge przekonać się do ćwiczeń ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesteś. Ja jakoś nie mogę przekonać się do ćwiczeń ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam ! ja nie potrafię się tak za siebie wziąć ;/
    buty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć mogłabyś napisać jak zrobiłaś że nagłówek masz równo z gadżetami lub podać stronke na której to pokazują ?
    Bo nie mogę znaleźć :) Byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć cały design bloga wykonała Roksana Nowak :)

      Usuń
  13. Bardzo fajny look :) Cieszę się, że zaczynasz dbać o zdrowie i kondycję :)

    Na pewno warto :) Trzymam kciuki :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. wytrwałości i powodzenia. :) ja zaczęłam ćwiczyć, ale z Mel B jakoś ponad tydzień temu. Ewa mi nie pasuje :) świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look ;) Zawsze warto jeśli chodzi o zdrowie! Wytrwałości w postanowieniach ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham twoje buty ! I jeśli chodzi o zdrowy styl życia to cię podziwiam, sama to postanowiłam jakiś czas temu ale oczywiście dopadło mnie lenistwo :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawidłowo! ale proponuję do biegania i ćwiczeń zmieć obuwie. pamiętaj, że przy sporcie bezpieczeństwo dla kostek i stawów najważniejsze! air maxy śliczne.

    dziękuję za miły komentarz i odwiedziny zapraszam do obserwowania i polubienia mojej strony na Fb.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też się ostatnio wzięłam za siebie. Wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna jesteś! zapraszam do nas :D http://czekoladowemango.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że postawiłaś na zdrowy tryb życia.:)
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. warto dbać o zdrowie, sport to przecież sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, bardzo dobrze, że zaczęłaś dbać o zdrowie!:) ♥ Trzymam kciuki za wytrwałość w ćwiczeniach!:*
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie;) buty z bluzeczką bardzo fajnie się komponuję;) w wolnej chwili zapraszam do mnie i do obserwacji, ja już Twój blog obserwuję, POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz! Życzę wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. życzę wytrwałości i szybkich efektów;* pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem miłośniczką zdrowego stylu życia od (praktycznie) zawsze, więc życzę wytrwałości i efektów!:):D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba taki sportowy look. :) Ogólnie też właśnie mam zamiar zacząć ćwiczyć z Ewą Chodakowską, ale nie wiem czy dam radę. :/
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja chyba też zacznę coś robić w tym kierunku!:)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne połączenie:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania 3 zestawy kosmetyków Floslek:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie cudowny air maxy *-* świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie wyglądasz :)
    Air max sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  32. coraz bardziej mi się te najki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny sportowy look. Buty są świetnie! Pierwszy raz jestem u Ciebie na blogu, podoba mi się. Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. butki masz boskie i wgl cała stylizacja fajne :)
    Jak będzie ci się nudzić to możesz wpaść :) zapraszam make-up-prima-sort.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana dzięki, ja też obserwuję. Polubiłam też na FB jako Daria :) Zapraszam do mnie

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za komentarz :)

    Stylizacja taka na sportowo ;d Świetne buty ;)


    http://weronika-bloq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam:)
    Dzięki za komentarz!
    Super postanowienie, tak trzymaj!
    Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. oj piękne te Air Max'y. Jak dla mnie bardzo dobrze wyglądasz, ale jeśli nie czujesz się wystarczająco dobrze w tej wadze, to powodzenia życzę i wytrwałości w postanowieniach. Mądry wybór. :)
    Kochana czy dawałaś jakiś kod do html albo css? Kiedy wchodzę do Ciebie, to najpierw ładuje mi się tło, a dopiero potem wyskakuje układ strony.

    OdpowiedzUsuń
  39. te buciki masz świetne! ;)

    Ja też wiem co daje mi szczęście, jednak to co na mnie wpływa to nie ono i dlatego zastanawiam się jakim stanem jest szczęście, jak je określić ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. tez cwicze z Ewka :D juz ponad 1,5 miesiaca i dupa, nic, zero...grrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale ty jesteś ladna. Wyglądasz na starszą od siebie! :)
    Air maxy <3

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny strój na takie przechadzki po parku:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaka ty śliczna *.* Na pewno jeszcze nie raz wpadnę na twojego bloga :p
    Fajnie, że zaczęłaś biegać :3

    OdpowiedzUsuń
  44. Sama chciałam ćwiczyć z Chodakowską, ale po jednym niepełnym treningu stwierdziłam iż wolę współpracę z Mel B ;) W końcu trzeba się pozbyć tej powoli tworzącej się na brzuchu oponki (dobra, troszkę przesadzam, ale tak czy siak, kondycję mieć trzeba). Również mniej jem, nie podjadam jak nie trzeba i dużo piję. I naiwnie wierzę, że to wystarczy ;)
    Pozdrawiam,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. kurcze buty bym Ci ukradła :( uwielbiam sportowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jak dla mnie wyglądasz ślicznie :)

    a mogę się dowiedzie gdzie buciki kupiłaś?? bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ładnie wyglądasz :)
    ja też z nią ćwiczę i Mel B. plus dodaje coś od siebie kiedyś chciałam być osobistym trener :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Ooo miło mi :)
    No widzisz, ja też Ciebie wcześniej nie obserwowałam ( nie wiem dlaczego) ale teraz już obserwuję :)) Śliczne masz buciki, ja zamówiłam już sobie swoje air maxy ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdrowy tryb życia najlepszy, jednak strasznie trudno się na niego przestawić ; ) Wiem z własnego doświadczenia xd
    Outfit świetny ; )

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Też ćwiczę z Ewą.:D

    Co do air maxów, śliczne są! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. swietne nike <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super air maxy <3
    Powodzenia i wytrwałości życzę. Ja też miałam taki zapał a przyszły tylko wakacje i pfff. ;c

    OdpowiedzUsuń
  53. tak na luzie :) bardzo fajnie, szczególnie podoba mi się bluzka

    OdpowiedzUsuń
  54. Ooo widzę,że masz dokładnie te same air max'y co ja:D Świetne są!:D
    Wyglądasz bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dzięki za komentarz! ;)
    bardzo podobają mi się air maxy, ale niestety cena nie dla mnie... :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. dzięki ;)

    air maxy ♥
    ale ćwiczenia Ci nie potrzebne ;)
    ja szukam Skalpelu z Ewą do kupienia...

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna bluzeczka !

    http://dontt-worry-be-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ewka wszystkich pobudza do działania :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  59. aktywność fizyczna to najlepsze droga do zdrowia, polubienia siebie, wyładowania negatywnych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też właśnie będę ćwiczyć z Ewą Chodakowską albo z Mel. B :))
    W takim razie życzę Ci kochana wytrwałości :))

    świetne buty <3
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz świetną figurę :)
    Ja też ćwiczyłam z Ewką,ale przestawiłam się na FBW przeplatane z cardio i teraz są prawdziwe rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  62. mi się bardzo podoba taki sportowy look, to jest właśnie mój styl<3
    powodzenia życzę w ćwiczeniach i odchudzaniu:) ja od jakiegoś czasu próbuję, ale ciągle mam wątpliwości i wracam do starego funkcjonowania...

    OdpowiedzUsuń
  63. Ewa najlepsza i jej skalpel lub killer;)
    Rewelacyjnie wyglądasz;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. wyglądasz rewelacyjnie:)) dużo bym dała za taką figurę:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥