czwartek, 5 września 2013

Back to school...

Hej,hej, hej! :)
Dzisiejszy post będzie o szkole... Jak wiadomo szkoła jest to miejsce, w którym spędzamy najwięcej swojego czasu i zdobywamy "cenną wiedzę" :D Obecnie uczęszczam do I klasy LO. Moje liceum jest jednym z najlepszych i jak większość liceów jest ono profilowane. Ja uczę się w klasie humanistyczno - językowej z rozszerzonym językiem angielskim. Moja klasa liczy 28 osób. Oczywiście znaczną większość klasy stanowią dziewczyny :) Co ciekawe w mojej szkole przerwy trwają 5 minut a najdłuższa przerwa trwa 10 minut :C To niezwykle mało ale da się do tego przyzwyczaić :) Ilość lekcji standardowo 6,7 i 8 ^^ To tak tytułem wstępu odnośnie nowej szkoły :)













Większość zeszytów kupiłam w Empiku, piórnik jest z Nici :)

 
 A jak Wam mijają pierwsze dni szkoły? :)



75 komentarzy:

  1. masz bardzo fajna torbe :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam większość tych samych zeszycików co Ty ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem w I klasie liceum :D
    Świetne zeszyty i vansy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. takie same zeszyty z napisami widziałam w biedronce i nie mogłam się powstrzymać, by ich nie kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wakacje do 2 października, i czeka mnie ciężkie 9 miesięcy :p później już same przyjemności

    ja tęsknie za okresem technikum ehh, już 4 lata minęły jak jeden dzień no może tydzień :)

    jak chodziłam do szkoły lubiłam otaczać się kolorowymi duperelami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci zazdroszczę! chętnie wróciłabym do szkoły ;)) też zawsze lubiłam mieć ładne okładki zeszytów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. keep calm and mother knows best <3 mialam kupowac ten zeszyt :D
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zeszyty w Empiku są w tym roku genialne, aż szkoda, że nie chodzę już do szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zeszyty, ja w tym roku kupiłam jakiekolwiek i zaczynam żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo krótkie macie przerwy :p Cudowne zeszyty i torba ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze są te zeszyty i piórnik również fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu pierwszy raz i jestem bardzo mile zaskoczona !
    Ciekawa tematyka bloga , piękny wygląd .
    Z miłą chęcią będę zaglądać częściej a co za tym idzie obserwuję :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog również zapraszam do zaobserwowania.

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja idę do drugiej gimnazjum. :) Piękne zeszyty! ;)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy :)
    Dobrze, że ja mam jeszcze wakacje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zeszyty :)
    Ja bym chyba nie wytrzymała tak krótkich przerw :O

    OdpowiedzUsuń
  17. u nas w mieście 1LO też jest jednym z najlepszych ;)
    i 27 osób w klasie to wcale nie tak mało ja mam 24 :P
    Świetnie tu masz, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia ! + bardzo miło czyta się Twojego bloga z taką muzyką <3

    OdpowiedzUsuń
  19. większość zeszytów mam podobnych:)
    powodzenia w nowej szkole

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog :) Będę zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też w tym roku poszłam do pierwszej klasy LO:) ja mam 31 osób w klasie w tym 27 dziewczynxD Świetne zeszyty *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już się nie uczę ale z chęcią bym wróciła do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam takie same zeszyty "I love strips" i "I love dots" :D

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też zawsze musiałam mieć takie ładne zeszyty inaczej nie szła mi nauka :)) świetne vansy i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze mam chwilke wolnego ;-) zeszyty są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne są te wszystkie rzeczy !
    A piórnik ! żyrafa <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeny, ja bym chyba nie mogła mieć takich krótkich przerw :O
    U nas wszystkie po 10 minut i jedna 20-minutowa :)
    ładne zeszyty, szczególnie te z kwiatkami :>

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja NAJMNIEJSZA pauza ma 15 min . lool .
    dobre zdjęcia , fajne zeszyty .

    ~ matylda .

    + serdecznie zapraszam do nas , mam nadzieję że ci się spodoba ! ♥

    http://szczescienietrwawiecznie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mało czasu na przerwę, ani mózg nie odpocznie, ani zjeść w spokoju nie można...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ale to tylko kwestia przyzwyczajenia ;)

      Usuń
  31. Fajne okładki zeszytów i uroczy piórnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcie :) świetne zeszyciki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. i z takim oto akcentem można wracać z przyjemnością do szkoły! :)

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Próbowałam dorwać te zeszyty, ale w moim Empiku wszystkie wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne rzeczy!

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. strasznie krótkie te przerwy, u mnie w szkole najdłuższa trwa 25 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne te zeszyty! Zakochałam się w twoich vansach! <3

    http://helloiamcarla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zeszyty <3
    Obserwuję :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny blog:) będę zaglądać częściej:) obserwujemy????? ja już dodałam:) pozdrawiam gorąco:):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że nie tylko ja uwielbiam zeszyty z ładnymi okładkami :)
    Świetny blog, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też chodzilam do klasy humanistyczno-językowej ;-)
    obserwujemy? Ja już:) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten sam zeszyt z No more party :3
    Śliczny zegarek :3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej! Zawsze uwielbiałam koniec sierpnia, kiedy sklepy były przepełnione różnymi zeszytami i akcesoriami - uwielbiam kupować wszystkie te pierdółki :):)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥