sobota, 26 października 2013

Jesień w obiektywie...

Czeeeść!
Przepraszam za tak długą nieobecność. Ale już jestem i nadrabiam. Ogólnie rzecz biorąc dużo się dzieje, czas płynie tak szybko. Ale jest okej, podoba mi się to tępo! ♥ Korzystając z tego, że nareszcie doczekaliśmy się piątku znalazłam chwilkę czasu by coś tutaj dla Was napisać ;) Jakiś czas temu wybrałam się do lasu - jedno z najlepszych miejsc pomagających się odprężyć i zregenerować siły :) Udało mi się nawet porobić kilka zdjęć, które za chwilkę niżej będziecie mogli zobaczyć ^^ Oczywiście przez ostatnich kilka tygodni nie obyło się bez zakupów :D Moje łupy pokażę Wam już niebawem :) 


“Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.” 


Nie ma dru­giego człowieka ta­kiego jak ty. Jes­teś je­dyny w swoim rodza­ju i wyjątko­wy, całko­wicie ory­ginal­ny i niepow­tarzal­ny.
 



 Staraj się docenić, za nim stracisz !



Gdzie u kobiety zaczyna się miłość, tam kończą się wszystkie zasady...




Ceń się wysoko, a uwierzy, że jesteś jego wygrana na loterii.


 
Szczęśliwym jest się wtedy, gdy kładziesz się jak najwcześniej spać tylko dlatego, że nie możesz się doczekać kolejnego poranka. Gdy uśmiechasz się głupio nawet do filiżanki popołudniowej herbaty. Kiedy splątane słuchawki, nie są w stanie wyprowadzić Cię z równowagi. I nie potrzebujesz zjeść tabliczki czekolady bo wystarczy ci przelotny uśmiech jednego z obcych przechodniów.




Korzystaj z każdej okazji, jaka ci się trafi na tym świecie, choćby miało ich być chwilami za wiele, bo pewnego dnia okazje się kończą, wiesz?



Ważne są cudowne wspomnienia, a nie rozsądne decyzje.




Rzeczywistość często zawodzi, gdy chodzi o drobne, przynoszące satysfakcję detale.



Bądź dobrej myśli, znajdź swoje miejsce, gdzie czeka ktoś bliski i jego serce.




Kiedy jestem szczęśliwa, nie mogę przestać mówić.
Kiedy jestem smutna, nie powiem ani słowa.




Są w życiu rzeczy o które warto walczyć, a na niektóre warto poczekać.




Zazwyczaj tak to już w życiu jest, że naprawdę ważne rzeczy zdarzają się przypadkiem.




Uwielbiam rozmawiać z Tobą w nocy, tuż przed snem. Jesteś najwspanialszym happy endem dnia, jaki tylko można sobie wyobrazić, bez względu na to, jak podły czy dobry ten dzień był. I to tylko dzięki Tobie, beznadziejny dzień przestaje taki być, a dobry jest jeszcze lepszy, najlepszy. Bo dzień chociaż przez chwilkę spędzony z Tobą to dobry dzień.




Nie psuj tego, co masz, pragnąc rzeczy, których mieć nie możesz.



Nigdy nie mów, że nie było warto. Bo po to żyjesz, żeby próbować!


Podobają się Wam zdjęcia?
Które najbardziej wpadło Wam w oko? :)
Udanego weekendu Kochani ♥

63 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Opisy trafione w 100%, świetnie zrobiony post ;-)
    Ty wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się bałam, że się tu nie pojawisz :< Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są nieziemsko cudowne! ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju zdjęcia są cudowne! a Ty wyglądasz świetnie:) blog jest cudowny i z przyjemnością obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjecia, masz przesliczne wlosy ! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdjęcia *.* Obserwuję :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :D A Ty jesteś taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są cudowne, piękny masz las w okolicy, aż zazdroszczę ! Jakim obiektywem robiłaś zdjęcia ?:)
    http://fotografiamojapasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo jesienne, cudowne :)
    Ślicznie wyglądasz w tym sweterku :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. 5od konca sliczne :)
    zapraszam na rozdanie u mnie :)
    http://takingcareofhair.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne zdjecia ;)


    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia ;)
    jesteś bardzo fotogeniczna
    zapraszam do mnie
    http://paatrycja-patrycja.blogspot.com/
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo ładne zdjęcia :) Muchomor imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robisz tak niesamowite zdjęcia :)
    te z grzybami to po prostu cudo *o*
    i do tego tak prawdziwe opisy
    Uwielbiam twojego bloga, oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne zdjęcia, powinnaś je gdzieś opublikować :))

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia są prześliczne *.* takie magiczne

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. las jesienią jest cudowny, a Twoje zdjęcia powalają <3 jak z gazet!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjęcia *.* Najbardziej podoba mi się zdjęcie 4 -> takie prawie, że nie z tego świata ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podobają twoje zdjęcia, a najbardziej ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. też dodawałam jesienne foto jakiś czas temu,ale moje zdjęcia nie równają się z twoimi ! i te opisy <3

    OdpowiedzUsuń
  23. cały klimat na blogu jest taki magiczny ! zdjęcia rewelacyjne, przenoszą jakby do innego świata ! coś niesamowitego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna masz te zdjęcia, cytaty również! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem zachwycona tymi jesiennymi zdjeciami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice photos! Would you like to follow eah other? Let me know and I will follow you right back!
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia rewelacja <3 a Ty bardzo ładna ;) pozdrawiamy i zapraszamy do nas na post o MTV Ema Pre-party ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia ! :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miazga ;) Bardzo pozytywnie ;) poprawiłaś mi humor który od kilku dni szwankował.
    Zdjęcia na prawdę piękne, widać że robisz to co lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥