wtorek, 31 grudnia 2013

Goodbye 2013, welcome 2014 ♥




Każdy dzień jest dobry żeby coś zmienić...


Ostatni tegoroczny wpis. Trudno uwierzyć, że ten rok zleciał tak szybko! Nie potrafię jednoznacznie stwierdzić czy był to dobry rok czy wręcz przeciwnie.Przede wszystkim utrata bliskiej osoby. Boli, cholernie boli, ale nie chcę wprowadzać w szczegóły, bo to nie jest odpowiednie miejsce, ani czas, abym o tym pisała. Przejdę dalej: egzaminy na koniec gimnazjum. Pożegnanie mojej kochanej klasy- czas rozstania i rozłąki z nimi :< Następnie trudny wybór nowej szkoły, który jak się później okazało był strzałem w dziesiątkę! W tym roku poznałam wiele wspaniałych ludzi, mam znakomitą klasę - uwielbiam tych dzikusów ♥  Ten rok był dosyć burzliwy pod względem emocjonalnym smutek na przemian zmieniał się w radość i odwrotnie. Teraz mogę stwierdzić, że uzyskałam stabilizację. Teraz śmiało mogę powiedzieć, że jest okej :)
Wszystkim tym, którzy byli ze mną w tym roku, wszystkim tym którzy płakali ze mną przytulając mnie i pocieszając, wszystkim, którzy mnie wspierali , wszystkim, którzy sprawiali, że na mojej twarzy gościł uśmiech, wszystkim tym którzy byli są i będą- dziękuję z całego serca! Nie wiem co zrobiłabym bez Was ♥


Chciałabym podziękować również Wam za to, że dzielnie czekacie na moje posty, które pojawiają się w zróżnicowanych odstępach czasu. Za to, że komentujecie, obserwujecie,
 licznie bierzecie udział w rozdaniach. Bez Was nie byłoby mnie tutaj. 
Dajecie naprawdę ogromną siłę i motywację ♥



Życzę Wam jak i sobie udanej zabawy Sylwestrowej, oczywiście do białego rana :D Aby ten nadchodzący Nowy 2014 Rok przyniósł nam wiele chwil radości przepełnionych miłością, przyjaźnią oraz rodzinnym ciepłem. Aby podejmowane decyzje okazały się w 100% procentach trafne. Aby rok 2014 był rokiem śmiechu, nowych znajomości, pięknych przeżyć, wspomnień ! Szczęśliwego Nowego Roku :*

Buziaki! ♥



Każdy dzień jest szansą, nie zmarnuj jej, ciesz się życiem, realizuj swoje pasje, spełniaj marzenia i dziel się dobrem!

17 komentarzy:

  1. Dziękuję i również życzę Ci udanej zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2013 = huśtawka nastrojów u mnie
    ale rok zaliczam mimo to do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku i wielu sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też szybko zleciało! Fajne zdjęciaa!

    Udanego Sylwestra i Nowego Roku ! ^.^

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka i mix fotek :D Szczęśliwego Nowego Roku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny mix :) Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co NAJPIĘKNIEJSZE w nowym roku :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny mix i podsumowanie;) Oby ten rok był lepszy ;*

    patti-xx.blogspot.von

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie potrafię stwierdzić czy ten rok był udany czy też nie :):)
    Ale zaczynamy nowy, mam nadzieję, że będzie udany :):)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Chciałabym Cię bardzo prosić o pomoc, jeśli możesz poklikaj u mnie w baner Sheinside :) Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te wszystkie zdjęcia są Twojego autorstwa??

    OdpowiedzUsuń
  11. też nie mogłam uwierzyć że poprzedni rok tak szybko zleciał..
    super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥