piątek, 31 stycznia 2014

Haul: swetry ZARA, H&M

Cześć Kochani!
Moje ferie dobiegają końca, wiadomo wszystko co dobre szybko się kończy. Minusowe temperatury na pewno nie sprzyjają powrotowi 
do szkoły..
Warto więc przygotować sobie coś ciepłego, w czym na pewno nie zmarzniemy.
Mam tutaj na myśli ciepłe swetry, których zimą w naszej szafie nie może zabraknąć :)
Ostatnimi czasy postanowiłam kupić kilka ciepłych sweterków. 
Zobaczcie same:

Zara



Zara



 Zara


 
H&M 



Zara



Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Chętnie poczytam, który ze swetrów najbardziej przypadł Wam do gustu. Już wkrótce pojawi się 2 część kolekcji lakierów Essie.
  Serdecznie pozdrawiam ♥



55 komentarzy:

  1. Mam podobny sweterek do tego ostatniego tylko nie wiem jak on dokładnie wygląda. Ja z przodu mam szarą tkaninę, a z tyłu jest cały koronkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sweterki, a ja niepotrzebnie na vinted kupuje jak można takie fajne w zarze znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam podobny sweterek z cekinkami tyle ze z mohito ;)
    świetny blog ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te sweterki :) sama nie mam zbyt wiele sweterków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sweterki, przydadzą się teraz na zimne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci najbardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne sweterki, a swoją drogą fajna nutka leci u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabulous, what a website it is! This webpage gives valuable facts to us, keep it up.


    Here is my site: Christmas Quotes

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam swetry :) Widzę ubezpieczyłaś się w kilka świetnych ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, swetry to coś najlepszego co ktoś wymyślił. hehe :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie podoba się najbardziej drugi!
    niestety ja tez juz wracam do szkoły..;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne sweterki,sama muszę się zaopatrzyć w kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ten pierwszy ma przepiękny splot. Ja dziś byłam w zarze i jakoś nic sobie nie znalazłam :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej spodobał mi się ten moherowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy zarowy i mięciusi z H&Mu, cudowne!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne swetry! Uwielbiam je w zimie <3

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam swetry <3 ten z cekinami wydaje się interesujący :) musisz je pokazać na sobie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie sweterek z Zary jest najlepszy ! Ale wszystkie bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne swetry, uwielbiam! :)

    Zapraszam w wolnej chwili: http://moniczysko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie zobaczyłabym te sweterki w całości <;

    OdpowiedzUsuń
  21. te sweterki są cudne <3 wydają się takie miękkie, najchętniej wyciągnęłabym rękę przez monitor i ich pogłaskała <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥