piątek, 24 stycznia 2014

Moje lakiery Essie cz.1 ♥

Witajcie Kochani ! :)
Jak to pięknie jest mieć ferie w pierwszym terminie. Pierwszy tydzień ferii minął w zaskakująco szybkim tempie no ale nieważne plany są, więc musi być pięknie innej opcji nie ma :D Cieszę się, że jest tak jak jest, jakkolwiek to teraz zabrzmi.  
Lepiej jednak będzie gdy przejdę już do tematu dzisiejszego posta :) Tak więc chciałam pokazać Wam pierwszą część mojej małej kolekcji lakierów Essie. Zacznę od tego, iż nigdy nie należałam do zagorzałych fanek malowania paznokci, zawsze gdy uda mi się je pomalować to gdzieś niechcący o coś zahaczę i po lakierze -.- To właśnie wolno schnący lakier był jednym z powodów dla których nie przepadałam za malowaniem moich pazurków :) Po przeczytaniu kilku recenzji na temat lakierów firmy Essie, postanowiłam się przekonać jak sprawdzą się na moich paznokciach. Z efektu byłam bardzo zadowolona, więc postanowiłam kupić kolejny lakier i kolejny... - takie małe uzależnienie :D 


Oceniam tylko te kolory i jeżeli chodzi o plusy:
 - ogromna gama kolorystyczna
- duży pędzelek, wystarczy jedno pociągnięcie żeby pomalować całą płytkę
- duża pojemność
- ładnie się rozprowadzają bez smug i bąbelków
- dosyć szybko schną
- długo się utrzymują na paznokciach (u mnie do 4 dni, potem zaczynają powoli odpryskiwać na końcówkach) 
- dobre krycie (wystarczają 2 cienkie warstwy, spokojnie wystarczają   
Odnośnie minusów: 
- cena (w regularnej cenie kosztują 35 zł oczywiście zdarzają się także przeceny :)






633 Hi maintenance



 37 A list



28 Vanity fairest


 
18 Demure vix

99 komentarzy:

  1. Mają śliczne kolorki ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolorki masz ♥ mnie jednak scena odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te najjaśniejsze !:)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne kolory, ale mi szkoda byłoby wydać tyle na lakier do paznokci :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory :) Chyba nie mam żadnego z tej firmy :/
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Są dosyć drogie, ale myślę, że warte swojej ceny!
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie mam zadnych ze wzgledu na cene ;D
    ja swoje oszczędności wydaje na ciuchy :/ walcze z tym! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kolekcja! <3
    best-frieend.blogspot.com | ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesli tylko cena jest minusem- to znaczy, że muszą być jej warte :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają prześliczne kolorki !<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jeden z lepszych blogów jakie widziałam jest naprawdę świetny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie mam żadnego ze względu na cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery <3 uwielbiam każde i lubię z nimi eksperymentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To są kolory, które bardzo mi się podobają! :D Kupiłabym ale są bardzo drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne kolorki :)
    http://xinfinityx-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze chciałam sobie kupić, ale nie jestem pewna czy chce tyle wydawać na lakier ;)
    Obserwujemy?
    http://jaykenjay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo też się nad tym zastanawiałam, ale gdy kupiłam sobie pierwszy od razu przypadł mi do gustu ;)

      Usuń
  17. Nie używałam lakierów z tej firmy. Bardzo podobają mi się ich kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolory! :) ja używam głównie lakierów z avonu.

    OdpowiedzUsuń
  19. fakt, cena to jedyny minus. kolory jak najbardziej mi odpowiadają;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kolory ; **

    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam lakierów z tej firmy, ale kolory są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kolory lakierów, a zdjecia są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam, że są dobre, ale cena zniechęca troszkę :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Też je bardzo lubię! Wraz z lakierami Avon tymi szybkoschnącymi są u mnie na jednej półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same odcienie, jakie lubię ;) Przecudne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jesienne kolory :)) ja nie mam ani jednego :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba 37 A List najładniejszy :)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolory śliczne :) sporo ich masz

    ale ja teraz jak patrze na lakiery sprawdzam czy nie zawierają formaldehyd

    OdpowiedzUsuń
  29. Essie , to chyba najlepsze lakiery jak znam <3
    Obserwuję , również liczę na rewanż :D
    http://d-a-r-i-a.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne kolory :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne lakiery, ale cena nie zachęca do kupna. Poza tym świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie przedstawiłaś te lakiery na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne mają kolory :D
    obserwuję i proszę o to samo z Twojej strony (ja dopiero zaczynam blogować) :D

    http://heroine-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wooow świetne zdjęcia lakierów, jaki masz sprzęt do robienia fotek?;)

    Ja też mam ferie! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi!
    you follow each other?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne kolorki! Chyba jutro się wybiorę po kilka. :)

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  37. Są prześliczne ; ) 2 i 1 lakier wspaniałe kolory ; * Dawno tu u ciebie nie byłam , ale już to nadrabiam ; )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : * Pozdrawiam Serdecznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. cena jest jak dla mnie bardzo odstraszająca, ale chciałabym choć jeden taki lakier :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytałam różne recenzje na temat tych lakierów i chcę je kupić ale nie umiem ich znaleźć w sklepach.. Gdzie je kupiłaś? :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe ale widziałam je dostępne również na kosmetykizameryki.pl

      Usuń
  40. Ja nie miałam lakierów tej firmy, ale widzę, że kolorki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wolnej chwili zajrzę:** dzięki za koment! nareszcie nowa notka yupi!!:)

      Usuń
  41. Uwielbiam ESSIE! no i przez ciebie poszukam nowych kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna kolekcja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie komponują te kolory razem ze sobą ;) Piękna kolekcja.
    Ja wciąż ni miałam okazji ich wypróbować, chociaż miałam swojego czasu wielką ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja je dopiero niedawno odkrylam i nie wiem czemu tak pozno.

    Kochana obserwuje Twojego bloga i licze na rewanz z Twojej strony :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  45. też mam teraz ferie :)
    szkoda, ze został jeszcze tydzień :<

    OdpowiedzUsuń
  46. Trzeci kolor bardzo mi się podoba)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki za komentarz ;)
    Nigdy nie miałam tych lakierów, ale kolory są piękne :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietny blog :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie zniechęca trochę cena tych lakierów więc nigdy ich nie miałam ale kolory są całkiem ładne.

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz moze ochote na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie miałam lakierów z tej firmy, cena też niezbyt przekonująca jednak kolorki ładne więc pewnie warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nigdy nie miałam tych lakierów, ale masz przepiękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna gama kolorów,jednak nie wiem czy dałabym tyle za lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ehh.. Ferie niestety płyną w bardzo szybkim tempie..
    Jak to mówią, to co dobre szybko się kończy :(

    Lakiery.. Cóż mogę powiedzieć.. Nie miałam z nimi jeszcze doczynienia. Szczególnie odpycha mnie ich bardzo wysoka cena..:(

    OdpowiedzUsuń
  55. Oo dla mnie bardzo ważne jest żeby kolor się dłużej trzymał :)
    Ciekawie .

    OdpowiedzUsuń
  56. Nigdy nie miałam lakierów z essie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. kolory bardzo w moim guście... świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  58. fajne, nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy.
    z chęcią ich spróbuję, wbrew pozorom, cena nie jest aż tak wysoka w porównaniu z sephorą, gdzie markowe lakiery naprawdę nie są warte swojej ceny.

    pozdrawiam cieplutko.
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam Essie, a lakier A List mam akurat na paznokciach :) Są świetne!

    Pozdrawiam, Daria
    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz naprawdę ciekawego a zarazem inspirującego dla mnie bloga ! Tylko pozazdrościć <3 Patrząc na twój najnowszy post od razu chcę się zjechać na doł i jeszcze raz na dół i podziwiać starsze dopracowane do perfekcji posty :) .kolorki piękne ale nadal wzklękam z ich zakupem xd . Z nie cierpliwościa czekam na następne posty , co powiesz na wspólną obserwacje ? http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłą motywację ♥

      Usuń
  61. Uwielbiam piosenkę w tle, Zara jest niesamowita <333
    a lakiery świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Uzależnienie od kupowania lakierów; wiem coś o tym:* Miły i śliczny blog:3

    http://takewhatyouneed1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładne kolory tych lakierów :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam lakiery essie, są najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam Essie ;) Mam podobną czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥