niedziela, 9 marca 2014

Mix - luty ♥

Siemka!
Hmm, co to był za miesiąc? :D Zdecydowanie mogę powiedzieć, że minął pod znakiem uśmiechu, dobrych emocji w  sumie same pozytywne chwile przychodzą mi na myśl :)
Począwszy od Walentynek, skype'ów, znakomitych 5 minutowych przerw, wspólnych shoppingów no i oczywiście pierwszych oznak wiosny, ciepła, którego osobiście nie mogę się doczekać ♥ 



Musisz mieć stabilność najpierw w swoim życiu, zanim zaczniesz dzielić je z kimś innym.


Nie bój się przekroczyć granicy. zaryzykuj – miej w końcu coś z życia. Zadziałaj spontanicznie, nie planuj, nie trzęś tyłkiem ze strachu – żyj, człowieku


Nie pozwól dniowi wczorajszemu zająć zbyt dużo dnia dzisiejszego.


Ja wierzę, że czeka gdzieś na Ciebie osoba, która wypełni Twoje serce...



Miłość jest dawaniem, nie braniem, naprawianiem, nie niszczeniem, zaufaniem, nigdy zwodzeniem, cierpliwym znoszeniem i wiernym dzieleniem każdej radości i każdego smutku, dzisiaj i zawsze..


 Wierzę w siłę pierwszego spojrzenia, w to mgnienie sekundy, kiedy czujemy, że za moment wydarzy się coś wielkiego, nieprzewidywalnego i zmieniającego życie.




Trzeba kochać życie. Trzeba szukać radości i swojego miejsca. Zawsze. Bo dookoła wszystko się zmienia, wciąż pojawiają się nowe miejsca i nowe możliwości, więc trzeba się do nich co chwilę przymierzać. Ten kto czeka, nie idzie naprzód. Tylko ten, kto idzie naprzód, dociera do celu. Nawet jeśli nie będzie to ten cel, którego szukał.


Piękno nie jest ani chude, ani grube, ani blond, ani wysokie, ani niskie, jest po prostu czystą radością życia.


Nigdy nie mów, że nie było warto. Bo po to żyjesz, żeby próbować!


Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko.




Bądź dobrej myśli, znajdź swoje miejsce, gdzie czeka ktoś bliski i jego serce.

Nie ma dru­giego człowieka ta­kiego jak ty. Jes­teś je­dyny w swoim rodza­ju i wyjątko­wy, całko­wicie ory­ginal­ny i niepow­tarzal­ny.

Serdecznie pozdrawiam

76 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) uwielbiam takie zdjęciowe mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia i bardzo, bardzo motywujące cytaty. Czasem nawet nie chcemy próbować, bo z góry zakłądamy, że i tak nam nie wyjdzie, nie wiemy, ile mamy w sobie siły... :)
    Pozdrawiam i obserwuję. ;*
    Marthisse

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o cytaty- pierwszy naprawde ma "racje bytu". Podobnie jak ten, ze kobieta przetrwa wszystko. Co by sie nie dzialo. Cos w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix ♥ Uwielbiam twojego bloga < 3 Piękne zdjęcia : )
    Obserwuje : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam Serdecznie : *

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny mix obrazkow!

    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne zdjęcia. Cudowne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia jestes naprawde bardzo ladna i naturalna. Odwiedź mnie na http://wirginiathings.blogspot.com/?m=1 zostaw slad po sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twoje posty, zawsze znajduje w nich motywację :*

    Pozdrawiam serdecznie !
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mix :) jak zobaczyłam kotki na drzewach to od razu poczułam wiosnę ;)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia kwiatów. Zapraszam do mnie na nowy post ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam: http://malliniak.blogspot.com/2014/03/sister-and-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  12. przepraszam, ale mam pytanie czy zdjęcia są twojego autorstwa? są naprawdę wspaniałe! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie są mojego autorstwa :) Dziękuję serdecznie :*

      Usuń
  13. Great post. Amazing photos! Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite włosy. ;o Piękne zdjęcia, masz ogromny talent :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na mojego nowego bloga :)
    by-mandyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wonderful post! Maybe you’d like to follow me too? 
    Kisses, Alina

    Project Germany

    OdpowiedzUsuń
  16. super !!! :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :) <3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. to dobrze,że miesiąc minał Ci dobrze;) super muzyka w tle - wkręcająca ;-) a zdjęcia są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny mix zdjęciowy. Złota bransoletka wydaje się być bardzo fajna, może kiedyś pokażesz dokładniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zdjęcia! Mam pytanie powiedziałabyś mi wykonawcę tej piosenki co jest u Ciebie na górze o tutyle chyba " My beloved ♥" Proszę! Odpowiedz u mnie na blogu, z góry dziękuję ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mam na myśli tą piosenkę co jako pierwsza leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia :) fajnie że wiosna w tym roku zaczęła się tak wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna notka i zdjęcia! Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy raz widzę mix w takim wydaniu ;> bardzo fajnie :)
    +ten cytat o miłości najlepszy ♥
    masz ochotę na obserwacje? bo ja juz jbc :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne foty! i Ty taka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś strasznie śliczna *.* Bardzo podoba mi się twój blog, z chęcią będę tu zaglądała od czasu do czasu :)
    zapraszam do mnie ♥
    obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są wspaniałe, a cytaty piękne i prawdziwe ;)

    Buziaczki! ;*
    BIRDY BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz piękne włosy! :) Super post, blog też mi się podoba, więc zostaję na dłużej :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Heej , śliczne włosy . Bardzo mi się podoba twój blog , świetny post . Obserwuję twojego bloga :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :* ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny mix :3

    http://aliczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie ładne ujęcia. :) dla mnie luty był bardzo ciężki, ale... na szczęście już dawno za nami ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia! masz piękny uśmiech!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne zdjecia, budujaca notka. malerins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny mix a włosy cudowne *•* zapraszam do siebie patyskaa.blospot.be

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia, strasznie podoba mi się drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nominowałam Cię do LBA, więcej masz u mnie story-of-my-life1704.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :) I bardzo podoba mi się ten sweterek co masz na sobie na drugim zdjęciu.

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja ciągle pozbywam się dnia wczorajszego z obecnego :) Malutkimi kroczkami. Jest mi lżej. Fajnie jest pozbywać się tego bezsensownego myślenia o tym co było, które nie pozwala się cieszyć chwilą obecną :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale masz ładne włosy! też chciałaby być blondynką! i zdjęcia też super
    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow *-* Jesteś prześliczna *-* Super zdjęcia :)
    Prowadzisz naprawdę ciekawego bloga :) Będę tu zaglądać :)

    Zapraszam i zachęcam do obserwowania :) http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog, zdjęcia i posty:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmujemy się sprzedażą zegarków i biżuterii:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Zapraszam:)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.* moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG


    Jeśli masz czas i chęć to proszę Cię wpadnij na blog mojej przyjaciółki, ona dopiero zaczyna :D KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. To z pszczołą/osą jest świetne! :)
    mogłabym zapytać jakiego aparatu używasz? :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne zdjęcia :)
    + śliczny sweterek masz :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥