poniedziałek, 12 maja 2014

Chwila odpoczynku...

Heej! :)
Po po około tygodniu wolnego nadszedł czas na powrót do szkoły. Cieszę się, że udało mi się wypocząć i zregenerować siły na ostatnie kilka tygodni nauki. 
Kochani od wakacji dzieli nas jeszcze tylko 45 dni ♥ 


Wiesz, bo w tym chaosie świata człowiek szuka kogoś, przy kim po prostu przes­tanie się bać.


Zawsze znajdzie się ktoś, kto pragnie dokładnie tego samego, co Ty.


Żyj swoimi marzeniami i dziel się swoją pasją.


Spójrz na siebie. Jesteś młodą osobą. Przestraszoną. Czego się boisz? Przestań się przejmować. Przestań hamować słowa. Przestań myśleć co sądzą inni. Noś to na co masz ochotę. Słuchaj takiej muzyki jaką lubisz. Puść ją głośno i tańcz do upadłego. Wyjdź i pójdź tam gdzie chcesz nie myśląc o jutrze. Nie czekaj na piątek. Żyj teraz. Zrób to teraz. Podejmij ryzyko. Powiedz swe sekrety. Kiedy zrozumiesz, że to Twoje życie? Spełnij marzenia.


Pewnym osobom wybaczymy rzeczy, których innym nie bylibyśmy w stanie darować do końca życia.


Może to głupie, ale czasem coś się udaje tylko dlatego, że wierzysz, że się uda. To chyba najlepsza definicja wiary, jaką znam.


Związek dwojga ludzi oparty na prawdziwej miłości to związek gdzie nie ma miejsca na rywalizację, oszukiwanie siebie czy też zabawę w miłość. Związek taki to poszukiwanie wspólnie prawdy, gdzie się demaskuje fałsz i dąży do jedności.


Bycie szczęśliwym nie zawsze oznacza, że wszystko jest idealnie. Szczęście oznacza, że zdecydowałeś spoglądać na świat poprze swe niedoskonałości.


 Od niedawana towarzyszy mi przeurocza istotka - Czika ;*
Zobaczcie jaka ona jest słodziutka ♥


Stajesz się silny, kiedy poznajesz swoje słabości. Stajesz się piękny kiedy akceptujesz swoje wady. Stajesz się mądry kiedy uczysz się na swoich błędach.


Bo w końcu każdy znajdzie tą osobę, która będzie ogrzewać zimne stópki ^.^



Serdecznie pozdrawiam


60 komentarzy:

  1. nie mogę doczekać się wakacji ;) śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kotek, zdjecia ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Jesteś prześliczna:) A ja mam już wakacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te 45 dni zleci bardzo szybko. :D
    piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś P R Z E Ś L I C Z N A, jeju :) blog mnie mega zauroczył, uwielbiam tu wchodzić : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, a Czika jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś taka śliczna! no i ten kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne cytaty i śliczniusi pupil! Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie czekają już tylko matury ustne i mam wakacje! <3 Ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. zadroszcze kotka ;)
    piekna jestes ! :)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zadroszcze kotka ;)
    piekna jestes ! :)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz kotek przesłodziak

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia,a ja bardzo lubię takie fotki.Pięka ta kicia,a blog oczywiście obserwuję.Pozdrawiam i dziękuje za wizytę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka Ty jesteś urocza i śliczna :)) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna jesteś ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemnie tu u Ciebie! Będę wpadał częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś, pozazdrościć urody można :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oh myyyyy <3 zakochałam się w tych zdjęciach !!! w tym fotelu wyglądasz jak byś zanurzała się w muszli <333 i ta kiciaaaa !!!!! piszczęęęęęęę ze słodkości <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz, a kotek przesłodki..;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czekam na moje małe kotki! <3 piękne masz włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia , oddałam już głos na ciebie :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnia prosta i WAKACJE! :)) ppiękne zdjęcia, szczególnie z kotem :))

    zapraszam do nas na konkurs!
    http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ty śliczna jesteś :)
    podoba mi się Twój blog :)
    a sweteterk uroczy :)
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z pierwszym cytatem <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale z Ciebie ślicznotka! Bardzo ładnie Tobie w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia! :)) Bardzo mi się podoba ich letni i dosyć codzienny klimat ♥
    Zapraszam również do mnie! ;)
    http://stylstynka.blogspot.com/
    PS. Masz cudownego kociaka!

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie!


    ps. a u mnie? śliczna sukienka od sheinside do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ależżżżżżżżżż kocio śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietna bluzeczka :) juz nie moge sie doczekac opalania na plazy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny kociaczek:) też bym takiego chętnie przygarnęła:) Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili:* ps ładna piosenka w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  32. OO jaki fajny fotelik idealny do odpoczynku

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia i mądre cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny blog :>
    świetne zdjęcie :3
    bardzo mi się podoba, będę zaglądać częściej, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka ty śliczna jesteś,wszystkie zdjęcia mi się bardzo podobają.Jaki jest wykonawca tego utworu co leci w tle ;>?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja wakacje mam już teraz ;) Klasa maturalna ;) Ładne zdjęcia - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. kochana to idealny sweterek, ślicznie i dziewczęco!

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo ładna dziewczyna z Ciebie :D
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne zdjęcia. :) powodzenia w ostatnich tygodniach szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥