niedziela, 4 maja 2014

Mix - kwiecień ♥

Czeeeść! :)
Po długiej nieobecności przychodzę do Was z mixem zdjęć z ubiegłego miesiąca - kwietnia :)
Było to niewątpliwie bardzo udany dla mnie miesiąc pełen radości i przede wszystkim pozytywnych chwil :) Majówka zdecydowanie udana a teraz zaczynamy kolejny tydzień wolnego ♥


“Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.” - Don McCullin


Wszystko w życiu ma swój sens.. rzeczy które się zdarzają, zdarzają się w jakimś celu.


Niesamowite chwile tylko przeżywa się z niesamowitymi ludźmi.


Jeśli mógłbyś komuś zwrócić na chwilę życie i porozmawiać z nim to co byś mu powiedział ?


Trzeba kochać życie. Trzeba szukać radości i swojego miejsca. Zawsze. Bo dookoła wszystko się zmienia, wciąż pojawiają się nowe miejsca i nowe możliwości, więc trzeba się do nich co chwilę przymierzać. 
Ten kto czeka, nie idzie naprzód. Tylko ten, kto idzie naprzód, dociera do celu.
 Nawet jeśli nie będzie to ten cel, którego szukał.


 Znajdź właściwą mo­tywację a znaj­dziesz siłę, by prze­nosić góry...



Każde 60 sekund, które spędzasz smutna to minuta radości, której nigdy nie odzyskasz.



Zazwyczaj tak to już w życiu jest, że naprawdę ważne rzeczy zdarzają się przypadkiem.


Szczęśliwym jest się wtedy, gdy kładziesz się jak najwcześniej spać tylko dlatego, że nie możesz się doczekać kolejnego poranka. Gdy uśmiechasz się głupio nawet do filiżanki popołudniowej herbaty. Kiedy splątane słuchawki, nie są w stanie wyprowadzić Cię z równowagi. I nie potrzebujesz zjeść tabliczki czekolady bo wystarczy ci przelotny uśmiech jednego z obcych przechodniów.


Człowiek jest wiel­ki nie przez to, co po­siada, lecz przez to, kim jest; 
nie przez to, co ma, lecz przez to, 
czym dzieli się z innymi.


Są cztery rzeczy za które nie powinno się przepraszać - uczucia, prawda, szczerość i poczucie humoru.



Nie myśl o tym czy potrafisz - zrób to najlepiej jak umiesz ! :)



Nothing happens without a reason

Jak podobają się Wam zdjęcia? Które jest Waszym faworytem? :)

Serdecznie pozdrawiam

73 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają. Mogę wiedzieć jakim aparatem i obiektywem je robiłaś?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Zdjęcia zostały zrobione Nikonem D80 obiektyw: 18-55mm :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zdjęcia są piękne ! nie mam swojego faworyta. każde z nich ma taki sielankowy wygląd <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze cudowne, ale wszystkie są super!: )
    Zazdroszczę wolnego :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczne zdjęcia :) Jestem zaskoczona, że kitem można zrobić tak dobre zdjęcia, ale ustawienia manualne czynią cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjecie - moj faqoryt!:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twoje zdjęcia ;) są prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia! <3 masz talent <3 Najbardziej podoba mi sięto zdjęcie z biedronką ;) chociaż osobiście boje się biedronek xd Świetny blog,świetna muzyka <3 chce zostać na dłużej.Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia, masz talent ;)
    lubisz fotografować wszystko wokół siebie, zapraszam do mnie na konkurs fotograficzny - fajne nagrody do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjecia :*
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. trudno mi wybrać faworyta, ponieważ wszystkie są przecudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie ja bardziej skupiłam się na cytatach :) o "poranku" mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie te zdjęcia są piękne! Nie ma chyba słowa które by je do końca opisało. Po prostu profesjonalizm...

    Zapraszam też do mnie:
    ~ www.morastrid.blogspot.com ~

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjęcia !!!!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog i super wpis ! może obserwacja za obserwacje ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu , a ja zrobię to samo ;* <3
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia piękne i zazdroszczę wolnego;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne! Moim ulubieńcem jest tu zdjęcie z biedronką i z białym motylkiem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. oj jakie wspaniałe wiosenne zdjęcia! U mnie w nowej notce zachwycam się właśnie pięknem tych rozkwitających cudeniek na około haha :) Jakiego używasz obiektywu?

    OdpowiedzUsuń
  19. trudno wybrac najladniejsze, bo wszystkie sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia z motylami - the best! < 3
    I świetne prawdziwe cytaty.
    Jak dobrze, że masz wolne, moja majówka trwała tylko 5 dni...

    http://make-my-life-colorful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudowne zdjęcia,bardzo mi się podobają,a szczególnie te z motylami ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo, kogo ja tu widzę :* jakie piękne zdjęcia ! :)
    Obserwuję :) Pozdrawiam :*

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie są twojego autorstwa? bo są genialne! :)
    btw, dziękuję za odwiedziny :*
    może zaobserwujemy razem? tylko od razu mówię, u mnie przez pewien czas będzie słabo z nowymi postami przez matury ;)) daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne fotografie i opisy! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nieziemskie zdjęcia. Masz smykałkę do fotografii, oj masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie piękne, nie umiałabym wybrać jednego <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są genialne, a motyle zajmują pierwsze miejsca:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdjęcia! bardzo fajny blog, z chęcią jeszcze tu wpadnę dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia !

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fotki Rewela :D

    serdecznie zapraszam na https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia , najlepsze chyba 2 i 3 :)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne te zdjęcia i piękne cytaty :))

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zdjęcia są naprawdę genialne !

    poklikasz u mnie w napisz choies.com w najnowszym poście ? :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Im dłużej przyglądam się tym zdjęciem, tym większy spokój mnie ogarnia.
    Są naprawdę piękne każde z osobna - kiedyś robiłam wiele zdjęć.
    Nie wiem czemu przestałam, wiem tylko, że żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo mi się podobają :) w czym przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku jakie przepiękne zdjęcia <3 takie magiczne :) najbardziej mi się podoba to z motylem na mleczu, bardzo fajne światło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow , świetne zdjęcia . najbardziej podoba mi się to z biedronką :)
    obserwuje i zachęcam do zaobserwowania mojego bloga :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. urocze zdjęcia ; ) śliczna jestes :)
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. sliczne zdjecia
    kliknij u mnie w numerki pod zdjęciami jeśli możesz ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiękne zdjęcie i jeszcze jedna z moich ulubionych piosenek w tle - wiesz jak mnie tu zatrzymać :) :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny kwietniowy mix. Zdjęcia MEGA !~


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne zdjęcie i cudne cytaty ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo pozytywny wpis! ;p pierwsze zdjęcie mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. zakochałam się *..* jesteś bardzo utalentowana! podoba mi się u ciebie, będę wpadać! :3

    OdpowiedzUsuń
  45. podoba mi się:) ja również będę wpadać do ciebie
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny mix, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Nienawidzę muzyki na blogach, ale weszłam do Ciebie i nie mogę przestać słuchać "my beloved"...
    Zdjęcia są genialne! /uwielbiam ten efekt rozmazanego tła. Można wiedzieć jak to zrobiłaś? Albo może masz jakiś link do tutoriala, w którym tłumaczą jak coś takiego uzyskać?

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkie zdjęcia są cudowne :)

    http://endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥