poniedziałek, 16 czerwca 2014

Mix - maj ♥

Hej! :)
Dziś mam dla Was mix zdjęć z ubiegłego już miesiąca - maja. Tak, tak wiem że późno.
 Ale jest ! :D Maj zleciał wyjątkowo szybko i wiąże z nim same przyjemne, dobre, pozytywne wspomnienia. To były chwile, które na pewno pozostaną w mojej pamięci na długo.
Wszystkim, którzy sprawili że na mojej twarzy pojawił się uśmiech bardzo dziękuję ♥
Dziękuję za to, że jesteście !





* maj to jeden z moich ulubionych miesięcy, na dworze robi się jeszcze cieplej i przede wszystkim kolorowo ♥


* to właśnie w maju przyszedł mi do głowy pomysł, żeby zmienić coś w mojej fryzurze :>
Jednak na razie pozostaje przy obecnych - długich włosach :)


* maj to miesiąc, w którym musiałam powoli załatwić wszystkie formalności odnośnie wycieczki do Londynu. Dowodem tego, jest powyższe zdjęcie do dowodu :)


* w maju mogę swobodnie kosztować jedne z moich ulubionych owoców, które są już ogólnie dostępne 





* pojawiają się moje ulubione kwiaty :)


* również w maju zamieszkał ze mną ten słodki urwis - Czika 








42 komentarze:

  1. jaki cudny kot - chyba sie zakochałam ! :)))
    i gratuluje miłosci i zycze szczescia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie do dowodu ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) ja sama tez zdecydowalam sie obciac włosy. bardzo pienka zmiana :)
    pozdrawiam, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa notka i sliczne zdjecia :*
    Mi tez maj szybko minal :D

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. super fotki na 3 wyglądasz genialnie !

    mons-monss.blogspot.com poklikałabyś w choies.com w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny mix,gratuluję Wam i szczęścia życzę :) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie prześliczne zdjęcie do dowodu ♥ i cudowny kotek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjecia :)

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. super mix <3
    ślicznie by ci było w krótkich włosach ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie ci i w długich i w krótkich :) słodcy jesteście ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kocur! Ja po zamieszkaniu z chłopakiem chcę adoptować psa ze schroniska :)
    Powodzenia i szczęśliwej miłości! Masz bardzo ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ śliczne zdjęcia robisz !:) i świetnie wyglądasz w krótkich włosach, chciałabym, aby moje włosy się tak układały:/ pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piosenka leci w tle?;>
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dosyć, że śliczna dziewczyna - to w dodatku robi takie ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Ci w krótkich włosach;) Kociak boski!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia , masz talent
    post na blogu są cudowne ,aż chce się tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne włosy i dziękuje za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia, szczególnie Cziki i te ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodka i delikatna fotorelacja !: ) Miła dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maj to chyba najbardziej kwitnący miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  23. włosy ścięte idealnie dobrze Ci w takiej fryzurze

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia i fajnie napisana notka :) W krótszych włosach również ci ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. swietny mix :) widac ze super spedzilas czas :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥