czwartek, 10 lipca 2014

Piękne 6 dni - czyli fotorelacja z Londynu...

Good morning! ♥
Dzisiaj napiszę dla Was kilka słów o wycieczce do Londynu (23 - 28.06.14) na którą wybrałam się z Mateuszem, Natalią i Nicolą ;* Londyn to miasto, które zawsze chciałam zwiedzić, między innymi ze względu na to, że chodząc po ulicach można czerpać inspiracje.. Na ulicy można spotkać ludzi ubranych barwnie, czasami wręcz dziwnie a za razem niezwykle ciekawie. Wszyscy są dla siebie uprzejmi, uśmiechają się do siebie a Polacy są tam traktowani przyjaźnie. Kiedy rozmawialiśmy z panem, który sprzedawał pamiątki zapytał skąd jesteśmy po czym zaczął wymieniać nieco przekręcone nazwy polskich miast, w których miał okazje być. Często też powtarzał, że kocha Polskę - co było bardzo miłe :)  Na każdym kroku można tam spotkać restaurację, która promuje różne kuchnie świata. Londyn jest miastem  kolorowym, tętniącym życiem... I nie jest to prawda, że tam ciągle pada - bynajmniej my mieliśmy o tyle szczęścia, że pogoda była piękna pomijając drobne incydenty deszczowe :) Jeśli chodzi o poruszanie się po Londynie to zdecydowanie najszybszą opcją jest metro, jednakże zawsze skorzystać można ze słynnych czerwonych, londyńskich autobusów :) Nie mogłabym nie wspomnieć o tym, że trafiliśmy na czas londyńskich wyprzedaży - wymarzony czas dla wszystkich zakupoholiczek ^^  Dni w Londynie mijały bardzo szybko, towarzyszyła im niepowtarzalna atmosfera - nie byłoby to możliwe gdyby nie fantastyczni ludzie wokół mnie. Podsumowując była to dla mnie ciekawa przygoda, która na pewno już na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Wspomnienia z nią związane będą wywoływać uśmiech na mojej twarzy :)
*tym razem po drugiej stronie obiektywu stanął Mateusz 

Miłego oglądania ♥










































102 komentarze:

  1. przepiękne zdjęcia ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Marzę pojechać do Londynu, mam nadzieję że w przyszłości mi się uda. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi siętwój blog ;) i piosenka w tle ;)
    zazdroszczę wycieczki do Londynu - cudnie tam jest :)

    dodaję się obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam jest świetnie! Kiedyś pojadę do Londynu :) Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Sama w Londynie byłam kilka lat temu na wycieczce z liceum więc było to konkretne zwiedzanie z którego niewiele już pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia ;) Marzę o tym, by tam kiedyś pojechać *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam, widziałam i także UWIELBIAM :D Są miejsca, które przyciągają... i taki właśnie jest Londyn!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie byłam, ale kiedyś pojadę. Obowiązkowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Those photos are really great! :)
    I have never been there.... what a shame :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowne zdjęcia! marzę o wyjezdzie do Londynu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Również w tym roku byłam w Londynie. Uwielbiam to miasto! :)

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czarujące te zdjęcia! Szczególnie pierwsze i trzecie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zazdroszczę tego Londynu!Świetne zdjęcia♥


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Odkąd pamiętam Londyn jest dla mnie miastem, w którym kiedyś mogłabym zamieszkać na stałe ♥ Ma w sobie jakiś urok któremu nie potrafie się oprzeć.Zdjęcia są wspaniałe !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę wycieczki ♥ śliczny zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam to miasto planuje wybrać się do niego jeszcze raz :)
    zapraszam http://goodaay.blogspot.com/
    zaobserwuje ,a jeszcze tego samego dnia się zrewanżuje

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę wycieczki!:-) świetne zdjęcia i co najważniejsze - piękne wspomnienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia! ja nie byłam nigdy w Londynie, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia, prześliczne krajobrazy. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu do Londynu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia!:) Zazdroszczę takiej fajnej wycieczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia , chętnie bym się tam wybrałam :)
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia! Marzę o takiej wyprawie :D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Ci tej wycieczki. ;) Wspaniałe zdjęcia!

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjna fotorelacja :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Londyn jest jednym z moich marzen :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia ;) Zazdroszczę wyjazdu ;)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. mega zazdroszcze! strasznie chce do Londynu :33

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zdjęcia :)
    http://nina-ninula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jednym z moich celów jest odwiedzenie Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super zdjęcia, tyko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow!!! Rewelacyjne zdjęcia <33333333333333333 Piękne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Londyn! Zrobiłaś piękne zdjecia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/break-free.html

    OdpowiedzUsuń
  34. byłam w Londynie ponad rok temu i chciałabym ponownie odwiedzić to piękne miasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietne! Zwsze kochalam Londyn, mam nadzieje, ze kiedys sie tam wybiore. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow,jak tam pięknie :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zdjęcia. twój blog jest bardzo uroczy i dodaję go do obserwowanych :)
    http://szalonazduna23.blogspot.com/2014/07/hiszpania-cz2.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurde jak tam pięknie! ♥ zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne miasto, zawsze chciałam zobaczyć Londyn :D

    OdpowiedzUsuń
  40. nawet nie wiesz jak bardzo Londyn mi się marzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowne zdjecia mega piękne *_*

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie miasto oraz piękne widoki :)
    zazdroszczę urlopu :) ja już czekam na swój:)
    zapraszam do siebie i obserwacji:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  43. zazdroszczę! marzę, żeby odwiedzić Londyn :)
    a zdjęcia cudowne :)


    myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam Twoje fotografie, pięknie ujęłas Londyn- aż chce mi się tam jechać! :)
    i skręca mnie jak widzę te piękne pocztówki, których nie mogę mieć.. :(
    a Polacy są raczej lubiani za granicą z tego co widzę :D sama parę razy spotkałam się z uprzejmością od mieszkańców innych krajów, a tu piszesz, że w Londynie też :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Zawsze jesteśmy odbierani bardzo pozytywnie :)

      Usuń
  45. Cudne zdjęcia :) Zazdroszczę wyjazdu, wizyta w Londynie- marzenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Aaa, też byłam niedawno w Londynie. WIDZIELIŚMY TEGO SAMEGO YODĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia. Mam nadzieję, że kiedyś też będę miała okazję zobaczyć Londyn.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudownie tam! Bardzo chciałabym odwiedzić Londyn <3 !

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem chyba kolejną osobą która Ci zazdrości! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. super zdjęcia ! Chętnie bym się tam wybrała. Zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Londyn jest przepiękny. Zazdroszczę baardzo, bo sam chciałbym tam pojechać. :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Londyn jest piękny. Zawsze chciałam tam pojechać zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Podziwiam, i przestac nie moge ;)


    http://www.casprzet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. zazdroszcze :C

    http://doska-style.blogspot.com
    Klikniesz w linki w najnowszym poście? Odwdziecze sie!

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne zdjęcia! :)
    zawsze chciałam odwiedzić Londyn i mam nadzieję, że kiedyś to zrobię! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. zazdroszczę niesamowicie.. wizyta w Londynie to moje największe marzenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. zazdroszczę! Z chęcią bym się wybrała do Londynu <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne miejsce! Tylko zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  59. Aż chce sie tam być patrząc na te fotki !
    http://to-co-dyktuje-serce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna zdjęcia , ujęłas wiele "kultowych" miejsc:) Tez się ciągle wybieram i wybieram ..

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥