niedziela, 14 września 2014

Wspomnienia z wakacji ♥

Hej ! :)
Postanowiłam podzielić się dziś moimi wspomnieniami z ostatniego wakacyjnego wyjazdu. Miejscem do, którego postanowiliśmy wraz z Mateuszem się wybrać był Ślesin. Jest to miasto, znajdujące się niedaleko mnie, które zachęca swoimi malowniczymi krajobrazami <3 Ślesin przywitał nas deszczową pogodą na szczęście później było pięknie i słonecznie, a co za tym idzie wszystkie nasze plany wypaliły :) Słoneczna pogoda, fantastyczne miejsce, piękne chwile spędzone u boku ukochanej osoby  sprawiają, że  był to niezapomniany czas, który sprawił, że mijające wakacje były bardzo udane i już z niecierpliwością wyczekuję następnych ♥










































Do następnego ! ♥

28 komentarzy:

  1. Wspomnienia czasami pomagają nam w poprawie nastroju, humoru, kiedy na okenm szarówka. A oglądanie zdjec- to juz w ogole!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :) musiało być fajnie
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia super post wszystko idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wyjazd się udał :)
    Masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne widoczki, a wy razem oooo <3 słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia i ah te wspomnienia z wakacji ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne foty. Na każdym zdjęciu wyglądasz pięknie. zazdroszczę koloru wlosków :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, aż miło się ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tam! I śliczne zdjęcia! :-) Aż żal że lato już się kończy... Masz bardzo ładny kolor włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jesteś! i urocze zdjęcia, tam musiało być magicznie!
    Kochana czy mogłabym, cię prosić o tytuł pierwszej muzyczki na blogu u mnie?albo na fanpage? co kolwiek?:) jest piękna!
    Zapraszam również do mnie, nowy pomysł! Wróciłam po jakimś czasie z nowymi wizjami bloga. :))
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  11. smutno patrzy się na takie wakacyjne zdjęcia, kiedy trzeba chodzić do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia, a najlepsze w tym wszystkim są żaglówki, jestem zakochana we wszystkich sprzętach, które pływają po wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia !


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękne zdjęcia :)

    zapraszam :) http://zapalkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie mogę, aż mi się ciepło na sercu zrobiło. taaakie wspomnienia! <3 lato lato i miłość. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia, pięknie razem wyglądacie ;) Ach, ten wakacyjny klimat... a tu już jesień - fajnie tak powspominać :)

    Zapraszam do siebie -> http://sysiakowa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślesin to najpiękniejsze miejsce ; ) lubię tam jeżdzić ; ) obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajne zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥