sobota, 25 października 2014

Album DIY ♥

Hej ♥
Bardzo lubię rzeczy oryginalne, niepowtarzalne, wykonane własnoręcznie. Moim zdaniem mają one magiczny klimat, którego nie zastąpią nam rzeczy robione masowo, które możemy kupić w "każdym" sklepie... Przedmioty wykonane własnoręcznie mają większą wartość, ponieważ wkładamy w nie  swoją pracę, poświęcamy swój czas a przede wszystkim swoje serce. Postanowiłam odważyć się na zrobienie czegoś własnoręcznie. Jest to album tematyczny, w którym znajdą się zdjęcia z najlepszych chwil mojego życia. W wolnym czasie, kiedy będę miała ochotę powspominać z kubkiem ciepłej herbaty, wezmę go do ręki i z uśmiechem na ustach będę przeglądać kolejne kartki z zatrzymanymi na nich wspaniałymi kadrami ♥






























Jak Wam się podoba mój album? Lubicie rzeczy DIY? 


Serdecznie pozdrawiam A ♥

40 komentarzy:

  1. Jejku *.*
    Piękny
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny album,też mam zamiar zrobić coś sama,ale będzie to raczej dziennik.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie to cudowne! :) Sama nie miałabym cierpliwości tworzyć takie rzeczy Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. album - mistrzostwo ! ♥
    może miałabyś ochote zrobić mi na zamówienie podobny? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowww... Amazing DIY: LOVE it!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album :)
    Fajny pomysł, żeby zrobić coś takiego dla siebie lub bliskich.- oryginalne, jedyne w swoim rodzaju ;)

    Obserwuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam, co widać na moim blogu w odpowiedniej zakładce ;D hhee są śliczne!:*
    Ps. Zapraszam Cię Kochana na Konkursik-> http://magiclovv.blogspot.com/2014/10/konkurs-z-hellmouseeu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana uwielbiam tak jak ty DIY <3 ten album wygląda pięknie :) zapraszam cię do mnie na dawkę DIY - może stanę się dla ciebie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie sentymentalne rzeczy :), piękna sprawa. Fajny pomysł na prezent, ale takich zdolności to ja nie posiadam hehe :). Pozdrawiam http://studio-belleza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne! Aż mam ochotę sama coś takiego zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejku jest cudowny ! mogłabyś na zamowienie takie robić ! cudny!!!

    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam również do mnie : http://zannxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny ten album! ja niestety nie mam zdolności manualnych :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wykonane ;) Uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł oraz ślicznie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WoooooW! Twój album to coś niesamowitego! Nie mogę się napatrzeć. Piękny! Idealny na prezent świąteczny. Ech... Chciałabym dostać kiedyś taki :)
    Pozdrawiam,
    Bez ściemy!

    bez-sciemy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. This looks sooooooo lovely!!!! <3
    I love the black cat ^^
    Thank you so much for visiting me :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. aż mnie zatkało! Takie cuda ręcznie? Gratulacje! Jest się czym chwalić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne wykonanie! Sama nie wpadłabym na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeejuuu jakie śliczności;) Obserwuje;) zapraszam http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥