sobota, 27 grudnia 2014

Kartki świąteczne DIY ❤️

Hej :)
Po dosyć długiej przerwie przychodzę do Was z kolejnym postem DIY. Tym razem pokażę kartki świąteczne, które wykonałam już jakiś czas temu. Jak wspominałam wcześniej rzeczy wykonane własnoręcznie mają dla mnie ogromną wartość, ukazują włożone w ich wykonane serce i pracę. Stanowią one oryginalną, jedyną w swoim rodzaju pamiątkę :)
















Mój mały pomocnik - Lilu ❤️

Magia światełek, do których zawsze mam słabość *.*






Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia chciałabym wszystkim życzyć świat spędzonych w wspaniałej rodzinnej atmosferze, dużo zdrówka, jeszcze więcej miłości. samych sukcesów i oczywiście bogatego Mikołaja ,udanego Sylwestra oraz żeby nadchodzący rok 2015 był jeszcze lepszy od powoli dobiegającego 2014 roku :)

Trzymajcie się ciepło, buziaki :*


40 komentarzy:

  1. Śliczne kartka :)
    Oj też mam słabość do światełek.
    Wesołych świąt I szczęśliwego nowego roku niech będzie jeszcze lepszy od innych dużo miłości uśmiechu w nowym roku oraz w Wigilię smacznych potraw życzy : Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i magicznych Świąt Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nowy, wigilijny post ♥ Życzę spokojnego Bożego Narodzenia i odpoczynku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te kartki, ostatnia podoba mi się najbardziej :) uroczy kot *.*
    pozdrawiam :)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kartki, śliczne zdjęcia a Ty jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super moja mama też robi takie piękne kartki :)
    Ślicznie wyglądasz w tych loczkach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kartki! :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. każda piękna, ale mi najbardziej przypadła do gustu ta druga!

    Udanego sylwestra :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te kartki. :D Zakochałam się w kotku. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są :) Zapraszam do siebie jak sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooh jakie prześliczne kartki :)
    Ja nawet takich w sklepie nie widziałam !! ;*
    Cudowne zdjęcia i blog.
    Szczęśliwego nowego Roku !
    Pozdrawiam,
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pomysłowe i śliczne te kartki *o*
    Dziękuję! Wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki są po prostu świetne! Bardzo mi się podobają. Szczęśliwego 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. również Ci życzę, żeby 2015 był lepszy ! :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne karteczi, ja nie mam rąk do takich rzeczy :(
    ogólnie bardzo łądne zdj robisz :O
    http://queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zrobiłaś te kartki <3

    zapraszam do mnie!
    Wznawiam bloga ;-)
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo widzę, że mój rocznik haha:*
    Ładniej ci w prostych włosach i kartki na święta śliczne :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czerwona kartka jest przepiękna ;)
    Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne kartki! Aż się robi szkoda, że Święta się już skończyły.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne kartki, ta błękitna najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku, jak pięknie zrobione! szkoda, że znalazłam je dopiero po świętach, ale zawsze można wykorzystać w następnym roku :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne kartki, błękitna jest obłędna <3
    Ps: Ślicznie wyglądasz w kręconych w włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki są naprawdę piękne! Ucieszyłabym się z takiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam te firmę :)) kolory lakierów piękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog:)
    obserwujemy? :) zapraszamy:) http://doublestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥