wtorek, 3 lutego 2015

ULUBIEŃCY STYCZNIA ♥

Hej ♥
Chciałam dziś podzielić się z Wami moimi ulubionymi kosmetykami ostatniegoubiegłego miesiąca. Kosmetyki te zapewne będą gościć wśród moich ulubieńców przez bardzo długi czas. Sprawdzają się u mnie znakomicie. Z każdego z osobna jestem bardzo zadowolona, dlatego pomyślałam że warto jest o nich napisać tutaj. Być może któraś z Was znajdzie swojego ulubieńca, z którym nie będzie mogła się rozstać podobnie jak ja :) A więc zaczynajmy:


Pierwszym niekwestionowanym ulubieńcem jest długotrwały korektor w kremie firmy MAC 
Pro Longwear Concealer

Plusy:

- wydajność
- konsystencja
- krycie
- trwałość (nałożony rano spokojnie wytrzymuje cały dzień
; nie zmywa się i nie waży)



Minusy:
- jedynie aplikator



Słyszałam kiedyś, że każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce choć jedną czerwoną szminkę. Ja długo szukałam swojego ideału aż do czasu gdy w moje ręce wpadła pomadka - MAC w odcieniu Roby Woo. Jest to kultowa szminka firmy MAC, która cechuje się uniwersalnym kolorem. Będzie ona pasowała do wielu typów urody.

Plusy:
- intensywny, soczysty kolor
- trwałość

Minusy:
-cena



Jest rewelacyjny... a mowa tu o rozświetlaczu firmy MAC - Soft & Gentle. Jedyna wada produktu jest taka że ciut pyli się w opakowaniu, ale nie jest to jakieś uciążliwe. Co mnie oczarowało? Tafla, taka najpiękniejsza nie tandetna ani brokatowa po prostu tafla. Drobinki są niewidoczne, bardzo drobno zmielone. Według mnie zarówno w świetle dziennym jak i wieczorem wygląda przepięknie. Zdecydowanie jest to to czego szukałam, sprawdza się wspaniale i bardzo się cieszę że mam go w swojej niewielkiej kolekcji. Po drugie cieszy mnie zdecydowana wydajność produktu.


Tylko MAC (well dressed) tak pięknie potrafi wyglądać na mojej twarzy. Jest pięknie na pigmentowany można stopniować kolor nakładając go. Opakowanie jest proste, wygodne. Cena co do jakości i wydajności nie jest wygórowana. 


Kolejnym ulubieńcem stały się cienie do powiek - Benefit world famous neutrals. Odkąd je zobaczyłam zakochałam się w kolorach są niezwykle subtelne i co najważniejsze trwałe - nie rolują się i utrzymują się na prawdę długo. Moje oczekiwania spełniają znakomicie :)





Długo zastanawiałam się nad zakupem tych perfum. Jak wiadomo ZARA jest firmą produkującą dobrej jakości ubrania, buty etc. Jednakże co do perfum miałam wątpliwości, obawiałam się czy będą odpowiednio trwałe. Po zakupie okazało się, że moje obawy nie były słuszne. Zapachy są piękne, kobiece i bardzo trwałe. 



studniówkowy mix



Do następnego ♥

62 komentarze:

  1. nie miałam żadnych z tych kosmetyków :)
    ślicznie wyglądacie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy z zary są świetne :) Mnie firma mac odrzuca ze względu na testowanie produktów na zwierzętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka ma najlepszą czerwień, jaką w ogóle widziałam! :P poza tym chętnie ukradłabym ten korektor :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czerwona pomadka jest piękna! Na Soft&Gentle poluję, ten rozświetlacz wygląda naprawdę świetnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuowna szminka! ;) ciekawa jestem tych perfum z zary :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. znajomo wyglądająca sala, mogę zapytać gdzie miałaś studniówkę:)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeden perfum z Zary i jest dość wydajny :)
    Czerwona pomadka z MAC jest na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie mam nic z Maca, ale moim pierwszym zakupem na pewno będzie ich szminka :D

    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród młodych blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, jestem ciekawa tych perfum z zary... jakoś nigdy nie wącham flakoników w klepach odzieżowych, podobnie jak wydawało się Tobie, wydaje mi się, że ą nietrwałe.. ;) chętnie obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam zapach perfum black amber :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny blog ! Świetnie piszesz !
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Zacznij pierwsza i mnie poinformuj <3
    http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka z Maca ma przepiękny kolor! Świetnie wyglądałaś na studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka i usta :) Szkoda, że ta szminka taka droga...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta czerwona pomadka ma idealny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądaliście! Co do kosmetyków, ja nie wyobrażam sobie nie mieć czerwonej pomadki w swojej kosmetyczce. Kosmetyki Mac są bardzo dobre, jednak czasami ich cena mnie załamuje ;<

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia i super kosmetyki :)
    Zapraszam do mnie: sezonnnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super kosmetyki i pięknie wyglądaliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku oddaj mi szminkę i korektor proszę ♥ haha

    dziękuje za komentarz! spodobał ci się mój blog? zaobserwuj!
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawią mnie te kosmetyki i zapachy od ZARY ;)
    przepięknie wyglądałaś na studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyglądałaś na studniówce :) Pasuje Ci czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądałaś prześlicznie! :)
    pozdrawiam,www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jak Ty pięknie wyglądasz ! < 33 a ulubieńców nie znam, ale ta pomadka wydaje się genialna !

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie prezentują się te zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz piękne rzeczy <123 Zazdroszczę szminy z Mac *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wszystko opisałaś. Można się wiele dowiedzieć.
    Kinga's Blog♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale powiem szczerze, że oczarował mnie klimat na Twoich zdjęciach! A co do kosmetyków to sama się zastanawiałam nad pomadką firmy Mac :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne produkty, nie miałam jeszcze nic z MAC'a. Chyba kiedyś skuszę się na szminkę, tylko podobno wysuszają.. ;/ Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami MAC

    OdpowiedzUsuń
  31. same świetne produkty! Mac <3

    zapraszam do obserwacji: fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! You have interesting posts and everything is beautiful! Amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Osobiście nie posiadam jeszcze niczego z MAC, ale jak tylko dorwę jakieś stoisko, to na pewno stanę sie posiadaczką jakiegoś kosmetyku tej firmy :)
    Zaciekawiłaś mnie korektorem :)
    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szminki MACa wygrywają, nawet jeśli mają dość wysoką cenę :) Warto sobie na nie odłożyć :)
    Ale pięknie wyglądałaś na studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciułam na cokolwiek z MACa! Marzę o tej szmince :)) Cienie z Benefitu mają piękne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki za komentarz ;)
    Śliczne zdjęcia! Bardzo lubię taki kolor szminek :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałąm nic z wymienionych rzeczy :)
    Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też w końcu odnalazłam swoje idealne kosmetyki i nie zmieniłabym je na żadne inne :)
    Ta czerwona szminka jest boska, sama uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory <3
    Na studniówce wyglądałaś przepięknie :)
    Dzięki za komcia :*
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  39. pomadkę Mac bym sobie przygarnęła - piękny odcień, szkoda tylko,że cena troszkę wyższa:p

    OdpowiedzUsuń
  40. Dużo tego :)
    obserwuję :)))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mam nadzieję, że uda mi się kiedyś przetestować jakiś produkt z Mac'a :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za komentarz ;)
    Świetne zdjęcia i blog!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna notka xx
    a ta pomadka ma świetny odcień ! :) +obserwuje
    http://everytopic-ourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj. :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award u mnie na blogu : http://kajkams.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-x9.html
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥