piątek, 13 lutego 2015

YES - subtelne piękno ♥

Hejka ♥
Drugi tydzień ferii niestety dobiega już końca... Jak wiadomo wszystko co dobre szybko się kończy. Te dwa tygodnie postanowiłam wykorzystać maksymalnie. Czy mi się to udało - myślę, że tak :) Zrobiłam wszytko co zaplanowałam, możecie być ze mnie dumne :D
Przechodząc do tematyki postu, od zawsze lubiłam biżuterię ♥ Odkąd pamiętam moje szkatułki z błyskotkami były wypełnione po brzegi :> Uzupełnieniem każdego stroju jest dobrze dobrana biżuteria. Ostatnio postawiłam na uniwersalne i subtelne piękno w postaci biżuterii od firmy YES ♥


Naszyjnik :




Bransoletki :








Lubicie taką biżuterię? Dajcie znać :)

Do następnego ♥

57 komentarzy:

  1. Najprostsze rzeczy są najładniejsze :)
    Te prezentują sie naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria, bardzo dziewczęca i delikatna :)
    Pozdrawiam
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie również się kończą.
    Ja uwielbiam takie błyskotki! Ostatnio rodzice podarowali mi identyczną bransoletkę jak na ostatnim zdjęciu, jest cudowna i delikatna, a taką biżuterię lubię najbardziej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się ferie zaczęły! ;)) Lubie takie delikatną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne :)
    + zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolę Apart, ale te łancuszki też są b.ładne;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię Apart mam biżuterię z tej firmy wg. mnie jest ona bardzo wyrafinowana, na wielkie wyjścia :)
      Yes sprawdza sie doskonale w dni powszednie, jej subtelne piękno zauroczyło mnie <3
      Nie potrafię jednoznaczni określić, którą firmę bardziej lubię :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię delikatną biżuterię :) Ogólnie świetny blog i piosenka w tle <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, delikatna i subtelna biżuteria :)) A jakie piękne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam każdą biżuterię ;) a ta Twoja jest rzeczywiście mega delikatn,a kobieca i piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. serduszko i te pierwsze 'cuś' najbardziej mi się podoba:) Ja kiedyś lubiłam nosić biżuterię, chyba nosiłam jej nawet aż za dużo, a teraz od kilku lat nie noszę prawie nic. Sporadycznie wisior albo bransoletkę...kolczyki powinnam znowu zacząć nosić, bo jeszcze mi dziurki zarosną...
    No to brawo, że udało Ci się wszystko co zaplanowałaś zrobić, ja kolejny dzień się obijam. Mówię - poszukam pracy, obrobię zdjęcia, zrobię portfolio wreszcie-gdzieee tam. Tv albo granie, no cóż:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodzi taki czas, że przestaje nam tak bardzo zależeć na biżuterii i nie skupiamy się na niej już tak bardzo :) Ja też często mam kompletnego lenia i nie chce mi sie ruszyć nawet na krok ^^ Najchętniej zostałabym wtedy w ciepłym łóżeczku pod kołdrą w pidżamie i nigdzie nie wstawała :) (rozmarzyłam się) *.*

      Usuń
  11. śliczne. Ja w zasadzie jestem bardzo zmienna. Czasem lubię delikatną, drobną biżuterię a czasem mam ochotę cała się obwiesić dodatkami. Ta biżuteria jest bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię taką prostą i delikatną biżuterię. Jet idealnym dopełnieniem do codziennych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Apart uwielbiam łańcuszki, chociaż i tak rzadko kiedy biżuterię nosze :)
    Mogłabyś mi podać pierwszą piosenkę z twojego odtwarzacza bo bardzo mi się spodobała :)

    http://paulineeeblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zauroczona biżuterią od Apart w mojej "kolekcji" błyskotek z tej firmy największym uznaniem cieszą się bransoletki :)
      Andie Case - Me and My Broken Heart (cover) :)

      Usuń
  14. dziękuję za miły komentarz u mnie, może obs za obs? ja już obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wykorzystałaś ferie :) Ja swoje dopiero zaczynam :)
    Taka delikatna biżuteria podoba mi się najbardziej - wszystko jest absolutnie w moim stylu :) Bardzo lubię yes

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne łańcuszki ;)
    sama nie przepadam za łańcuszkami wolę bransoletki :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się taka biżuteria :) Ja ferie dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się taka biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna:) piąsenka wymiata :) będe tu często wchodzić : ) zapraszam paap

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, jestem dumna, że zrobiłaś wszystko co sobie zaplanowałaś :p Jaka piękna muzyka na blogu mnie przywitała! <3
    Świetna biżuteria :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dziekuje, milo mi że się spodobała - to bransoletka ^^

      Usuń
  22. Piękna biżuteria ❤ prosta i najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne, delikatne ale efektowne :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  24. Muzyka w tle<3
    Skąd masz takie piękny świecznik klatkę ? Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świecznik kupiłam w Home&you :)
      Cieszę się, że się spodobał ^^

      Usuń
  25. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się taka subtelna biżuteria, jest piękna *-*

    Zapraszam na nową notkę :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  27. podobaja mi sie takie delikatne lancuszki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna biżuteria:-) najprostsze i uniwersalne są najładniejsze :-) ja lubie swoja bransoletke zlote kółko na niebieskim rzemyku z imieniem :-)

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Według mnie właśnie takie naszyjniki są piękne, ponieważ dla mnie piękny to nie rzucający się w oczy, ale właśnie tak jak napisałaś subtrlny.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam firmę Yes. Jeszcze żaden zakup u nich mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna i subtelna:)
    ale masz też piękne 'profilowe', podoba jestes doo Agnieszki Kaczorowskiej na nim:)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam zarówno mocno rzucającą się w oczy biżuterie ale także tak delikatną i dziewczecą jak Twoje nowe nabytki, super, z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥