niedziela, 1 marca 2015

MOBILE MIX - LUTY ♥


Hej ♥
Najkrótszy miesiąc w roku dobiegł końca :) 
Czas na małe podsumowanie:



♥ Tłusty Czwartek, trzeba było należycie świętować: D


♥ Walentynkowe selfie


 ♥ Nowiutkie, bardzo wygodne botki- udany zakup :)






♥ Subtelne bransoletki, z którymi w tym  miesiącu rzadko się rozstawałam ^^


♥  Ten widok skradł moje serce!


♥  Chwila relaksu podczas ferii - dobra książka, kubek gorącej herbaty i nie potrzeba mi niczego więcej do szczęścia ;)


♥ Widok słońca uchwycony podczas jazdy samochodem;)



♥ W lutym zagościła u mnie Lunka - ta oto mała iskierka ze zdjęcia jest niezwykle żywiołowym i bystrym pieskiem <3


♥ Na chwile słodkości zawsze znajdzie się czas: D


♥ 50 TWARZY GREYA - hmm, film posiadający tyle samo zwolenników co przeciwników ...
 mi osobiście ten film się podobał :)



♥Walentynkowy kolaż 


♥ W lutym pojawiły się pierwsze w tym roku przebiśniegi- wiosna tuż, tuż :)


♥ Na koniec kilka selfie z ostatnich dni lutego :)






Piosenka miesiąca:
♥ Ellie Goulding - "Love Me Like You Do"



Do następnego! ♥

35 komentarzy:

  1. uwielbiam takie miesięczne podsumowania! świetne zdjęcia :):* pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super podsumowanie :) bardzo ładne te bransoletki :)

    Zapraszam na konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty z zipami sa piękne! :) fajne podsumowanie miesiąca... miło się ogląda :)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, podobają mi się te z tulipanami ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś bardzo ładna :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnyy post, tez uwielbiam ta piosenkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodka Lunka! :) duża urośnie? Swietny mix. Piosenkę takze uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, takie posty to najlepsza forma wspominania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko ze zdjeć mi się podoba :-) ja niestety nie uwieczniłam swojego hucznego obchodzenia tłustego czwartku haha ;P :-))

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjecia :) Masz genialny zmysł estetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jak ten czas szybko leci :c

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piesek słodki <3
    a piosenkę również uwielbiam i nucę ją na przerwach czy w busie heheh :D

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądałaś w walentynki ! 50 twarzy greya ♥ mix najlepszy :)
    Zapraszam: http://www.allexx096.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely pics!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  15. Buciki świetne a piesek przesłodki <3
    Ja też nie rozumiem tego całego "hejtu" na ten film,przecież taki tragiczny nie jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam mieć wilczurka Lunę hehe :D gdzie kupiłaś ten świecznik-klatkę? ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam robić i przeglądać takie podsumowania! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie mixy! :)
    A piesek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny mix :)
    nie widziałam "50 twarzy grey'a. A piesek jest śliczny, bransoletki również ;)

    OdpowiedzUsuń

  20. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy blog. :)
    Słodki piesek !
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog ;)
    Wyglądasz super, zapraszam do siebie http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥