środa, 17 lutego 2016

Moje lakiery Essie cz.3

Cześć !
Dzisiaj kolejna część mojej eesiakowej kolekcji. Stałam się wielką miłośniczką tych lakierów nie tylko ze względu na piękne przyciągające oko kolory ale przede wszystkim na ich trwałość. Choć warto zaznaczyć, że nie każdemu i niekażdy kolor utrzymuje się długo. W dzisiejszym poście znajdziecie subtelne, pastelowe i bardzo uniwersalne kolory.


Oceniam tylko te kolory i jeżeli chodzi o zalety:
 - ogromna gama kolorystyczna
- duży pędzelek, wystarczy jedno pociągnięcie żeby pomalować całą płytkę
- duża pojemność (13,5 i )
- ładnie się rozprowadzają bez smug i bąbelków
- dosyć szybko schną
- długo się utrzymują na paznokciach (u mnie do 4 dni, potem zaczynają powoli odpryskiwać na końcówkach) 
- dobre krycie (wystarczają 2 cienkie warstwy, spokojnie wystarczają   

    Odnośnie wad: 
    - cena (w regularnej cenie kosztują ok.35 zł oczywiście zdarzają się także przeceny :)




    Mademoiselle nr. 37

     Beyond cozy nr. 35


    Hi Maintenance nr. 633


    Sand Tropez nr. 38


    Vanity fairest nr. 28


    All eyes on nudes nr.8  (matowy)


    Muchi muchi nr. 44


    Not just a pretty face nr. 11




    Moje Walentynkowe paznokcie : 



    Jak podobają się Wam kolory? Miałyście lakiery tej firmy sprawdziły się u Was?
    Dajcie znać :)

    4 komentarze:

    1. Piękne paznokcie, niezła kolekcja :)
      Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

      -------------------------
      http://fashionelja.pl

      OdpowiedzUsuń
    2. Przepiękne kolory, szczególnie te w odcieniach różu!
      Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

      ---------------------------------
      http://fashionelja.pl

      OdpowiedzUsuń
    3. Jejku uwielbiam essie ♥ mam piękny lawendowy kolor i jest cudowny :)

      OdpowiedzUsuń
    4. piękne kolory :) uwielbiam takie pastelowe odcienie :D a piosenka w tle może i stara ale lubię ją :D

      OdpowiedzUsuń

    ♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥