niedziela, 7 lutego 2016

Styczen w zdjeciach ♥

Witajcie Kochani !
Po bardzo długiej przerwie od blogowania, postanowiłam tutaj wrócić. Nie lubię robić niczego na siłę, dlatego nie zmuszałam się do pojawiania tutaj. Pisanie "z musu" - nie jest rzeczą, za którą pokochałam pisanie bloga. Mam wrażenie jakbym zaczynała od nowa... Kompletnie nie mam pojęcia ile Was tutaj jest ze mną, jaką tematykę bloga teraz wybiorę. Jedyne czego jestem pewna to, to że chcę tu tworzyć, chcę żeby blog odzwierciedlał cząstkę mnie. Postaram się o to żeby posty pojawiały się regularnie - w każdy piątek :) 

Przechodząc do tematyki wpisu - "Styczeń (i nie tylko) w zdjęciach" uznałam, że będzie to najlepszy pomysł na post po tak długim czasie. Nie przedłużając - zaczynajmy :)

1. ZAKOPANE ♥
Kilka dni w Tatrach, w tak przepięknej zimowej oprawie, czy może być coś piękniejszego?
Ten czas idealnie wraz z moim chłopakiem spożytkowaliśmy na naładowanie akumulatorów.





2. STUDNIÓWKA ♥
31.01.2016 - miał miejsce jeden z najważniejszych bali w moim życiu. Mam tu na myśli oczywiście 100- dniówkę, zabawa była na prawdę udana za sprawą najlepszego towarzystwa oraz dobrej muzyki.
Było tak jak sobie wymarzyłam - i d e a l n i e :)

 Studniówkowe przygotowania:


Moje 100- dniówkowe paznokcie:




3. Fotograficzne inspiracje...







4. TROCHĘ GRUDNIA:

2 rocznica związku ♥
Przepiękny bukiet róż, prezent personalny, kolacja - przepięknie spędzony czas <3


Dał mi bukiet róż, w tym jedną sztuczną i powiedział: 
"Będę Cię kochać dopóki nie zwiędną wszystkie róże" 


Rocznicowa sesja





♥ Prezenty bożonarodzeniowe
*Cudowny komplecik od VS *.*
* piękny case na telefon od mojego M.
* subtelny pierścionek od mojej siostry
* doskonały w każdym calu Elementarz stylu od Kasi Tusk 
(macie ochotę na recenzję?)

5. #SELFIE_TIME 


22 komentarze:

  1. jaki piękny bukiet ; ) i sesja piękna ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakopane, studniówka, ahhh pozazdrościć :) super zdjęcia, bardzo fajnie spedzlias styczen ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Przepięknie wyglądałaś na studniówce. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre zdjęcia naprawdę są śliczne ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, śliczna ta Wasza sesja!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście super para. Ja 30.01 Milan pierwsza rocznice studniówki mojego chłopaka hihi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Zakopanego, nigdy nie byłam. A chciałabym! Na studniówce byłam dwa razy, na swojej i chłopaka :) Było cudnie. A tekst Twojego ukochanego przy podarowaniu róż! Musicie się bardzo kochać❤ My z chłopakiem za miesiąc 6 rocznica związku :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w takim razie koniecznie musisz odwiedzić Zakopane - zakochasz się w tym niezwykłym mieście :)
      Jej, bardzo długo jesteście razem, gratuluję i życzę jeszcze wiecej miłości i wytrwałości 💓

      Usuń
  8. Też się wybieram za tydzień do Zakopanego :) oj dawno tam nie byłam.

    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjecia !;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mix zdjęć:) śliczna z Was para:) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sesja z chlopakiem ;)
    Ja również w tym roku miałam studniówkę i było idealnie :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Zakopanego! Dawno nie byłam a kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma co pisać na siłę, czasami trzeba czasu! ;)
    Piękne pazurki miałaś na Studniówce! <3 Moja, co prawda była w tamtym roku i była... pełna hm.. ciężkich chwil, ale sama zabawa nawet się udała ;)
    Życzę Wam dużo miłości, trzymajcie się!

    Zapraszam także do siebie;)
    http://walb-stimf.blogspot.com/
    +obserwuję. niesamowicie spodobał mi się Twój blog. Z wielką chęcią i przyjemnością tu wrócę! I.. będę wracać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka rocznicowa sesja to genialna pamiątka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądałaś na studniówce :)
    Gratuluję rocznicy :*

    Zapraszam: La beaute of blondes

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia!
    śliczne miałaś paznokcie na studniówkę ;) jeszcze więcej miłości Wam życzę ;*

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz ogromnie motywuje ♥